sthans Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 Husker ikke hvordan det var med min første :-) Han er 4 mnd og likte første smaksprøve veldig godt.
sillyfilly og Olivia Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Vi brukte 3 dager på første porsjon. Hun likte smaken veldig godt og fikk ikke noe magetrøbbel. Følg magefølelsen!!
EgG Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 Jeg ville økt gradvis. Gjorde iallefall det selv. Smaksposjon i kanskje 3 dager for deretter å øke sakte men sikkert.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 Vi brukte ca en ukes tid mener jeg å huske:) Han hadde ikke problemer med magen,og det gikk kjempe fint. Som det blir sagt over her,følg magefølelsen og gi mer om babyen virker intr.
Kaspersen Skrevet 7. november 2010 #5 Skrevet 7. november 2010 Vi fikk råd av helsesøster om å bruke ca en uke på opptrapping og tilvenning til en porsjon grøt
sthans Skrevet 7. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2010 Takk for svar :-) gullet er superentusiastisk og gaper villig opp, så da satser jeg på å bruke uken til porsjonstilvenning.
Canari Skrevet 7. november 2010 #7 Skrevet 7. november 2010 Vi var vel oppe i halv porsjon etter ca 4-5 dager. Mini her vil enda ikke (etter ca 3 uker) ha mere enn ca halv porsjon. Ikke så sulten, men stor og rund likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå