Gå til innhold

Når testet du deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. Jeg lurer egentlig på når du testet deg. Jeg har 3 barn fra tidligere men nå er jeg litt på overtid. Jeg har 2 jenter og 1 gutt fra før. Når jeg testet meg før jeg fikk jentene fikk jeg ikke positiv test før ganske seint etter uteblitt mens. Men med guttongen tok jeg test samme dag, og fikk positivt svar. Noen som vet om hcg hormonet tar lengere tid for å vises vist du får jente?? Jeg tok test 2 dager før ventet mens. (trodde jeg var på overtid da) Men det viser seg at jeg skulle ha hatt den i går. Hmmm..... Jeg har metallsmak i munnen, sinnsykt ømme bryst, og litt mensen smerter men har ikke fått mensen.. Har heller ingen tegn til at mensen er på vei. Som regel får jeg litt vondt i ryggen og blir veldig hissig dagen før mensen. hehe hmmm Har også fått sinnsykt til appetitt og alt jeg egentlig ikke liker er godt pludtselig... Jeg er også blitt giddesløs, trøtt konstant. Har noen av dere som er/ fått positiv test noen av disse symtomene?? Ut ifra termin kalkulatoren på nett har jeg termin 17.07. vist jeg er gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...