Gå til innhold

Åh, endelig kom min elskede Ask! *lykkelig!*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, i dag kom vi hjem fra Fredrikstad sykehus med verdens beste lille go'ing - etterlengtede Ask kom en uke på overtid (4.11 altså) og han er sååå vidunderlig... Pupper og gulper masse, og er utrolig rolig og bedagelig (like godt sovehjerte som pappan sin hehe).

Fødselshistorie kommer veldig snart, må bare få skrevet den først - innimellom slaga ;)

Hurra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse:)

Skrevet

Åååh GRATULERER!! :)

Har ventet på innlegg fra deg. :)

Håper alt er bra med mor og barn, og jeg gleder meg til å lese fødselshistorien :)

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Kos dere og lykke til fremover :)

Skrevet

Gratulerer så mye med Ask!!! Herlig at det er overstått og at du har han i armene dine!!! :-)

Skrevet

Gratulerer så mye til dere! Har fulgt deg innpå forumet og det var på tide at lille Ask kom nå =o) Kos dere masse!!!

Skrevet

Gratulerer så masse, det var nok påtide. :-) 4. November er utrolig fin dato, fødte nemlig min lille prins samme dag. Jeg juksa litt, han kom 6 dager før termin :-)

Skrevet

Gratulerer så mye! Har gledet meg til å høre hvordan det gikk! :)

Skrevet

gratulerer! sitter selv nå med mitt lillegull i armene:)) endelig!

Skrevet

Gratulerer!!! :)

gleder meg masse-masse til fødselshistorie!! :)

STOOOOOR gratulasjonsklem :)

Skrevet

så hyggelig å høre :D gratulerer så mye :)) gleder meg til fødselshistorien :)

Skrevet

Åååh!GRATULERER! Var ikke mindre enn på tide :D kose dere masse masse :)

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye med Ask, og supert å høre at alt går så bra med dere:) :) :)

Vi ses nok inne på DIB, selv om dagene går i et og det er lite tid til pc for tiden:)

Skrevet

Gratulerer så mye :) Har lett etter deg de siste dagene men siden det var stille fra deg regnet jeg med det hadde skjedd noe :)

Gleder meg til historien kommer, blir spennende :)

Skrevet

Gratulerer så mye! :-)

Skrevet

gratulerer så masse med lille Ask:) endelig ble det din tur!:) herlig:D nå må bare dagene gå fort så det blir min tur også snart:P hehe! kos dere med vidunderet:)

Skrevet

Gratulerer så mye Hestestudina, nyt tiden med Ask! Har jo fulgt hverandre den siste tiden, og jammen kom vi i mål nesten samtidig! Hvor stor var han da?

Skrevet

Herlig! Gratulerer så mye !

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten deres:D Kos dere masse!

Skrevet

Endelig var det din tur! Så herlig at du også ble ferdig til slutt :) Gratulerer så kjempemye med lille gutten, håper alt står bra til med dere alle!

NYT tiden, det er fantastisk med disse nyfødte :)

Stor klem til deg :)

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Gratulerer så mye med ASK :) Husker deg fra jeg var inne på 3.trim.det er hele 9 uker siden..fysj som tiden flyr! Håper jeg ser deg på småtroll etterhvert :)

Kos deg masse..er utrolig mye å se fram til nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...