To gutter + en til? Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 Testet positivt i dag, dagen etter ikm. Veldig rart og fint! Terminen er 17. juli, så nå blir det skikkelig sommerferiebarn på oss. Så gøy å komme inn hit på første trimester! Nå gruer jeg meg bare litt til kvalmen, de to andre gangene har jeg vært rimelig dårlig i en 3-4 ukers tid. Men så lenge det ikke blir verre, skal jeg nok holde ut. Men nå må jeg gjete 1 1/2-åringen og sette pizzadeig. Ikke så mye tid til ettertanke her, nei!
SiSsi:) Skrevet 6. november 2010 #2 Skrevet 6. november 2010 Gratulerer så mye! Jeg testet også positivt idag:) blir nr tre med meg også )
SiSsi:) Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 Gratulerer så mye!!! jeg testet også positivt idag, det er bare helt fantastisk;)) blir nr tre med meg også. Masse lykke til videre!
Snart 4 barns mor.... Skrevet 6. november 2010 #4 Skrevet 6. november 2010 Gratulerer. Bare lurer? Hvor mange dager var du på overtid når du testet i dag? Er dette første gang du tester?
To gutter + en til? Skrevet 8. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2010 Hei, har vært offline et par dager siden sist her, men altså: Takk for gratulasjoner! Jeg var en dag på overtid, og det var første gang jeg testet. Jeg hadde nemlig en teste-date med mannen min, som hadde lyst til å teste lørdagen siden vi da skulle være hjemme og ikke bare styrte hver til vårt. Det rare er at da den avgjørelsen først var tatt, var det egentlig greit å vente. Jeg lot til og med være å ta en blodprøve forrige torsdag, som gynekologen min foreslo jeg skulle gjøre!
StoltHønemor<3 Skrevet 8. november 2010 #6 Skrevet 8. november 2010 Så gøy Gratulerer så masse masse ) og lykke til:O)
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 8. november 2010 #7 Skrevet 8. november 2010 Gratulerer:) Jeg venter også nr 3 og har foreløpig termin 14. juli. Det kommer til å bli slitsomt for jordmødrene i juli er jeg redd!!
To gutter + en til? Skrevet 8. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 8. november 2010 Ja, har inntrykk av at det er mange som har termin da! Får satse på at de ikke skal ha ferie (hva skal de vel ha det for;-) Når jeg tenker meg om så kommer det vel ikke helt som julekvelden på kjerringa heller - man må jo tross alt søke om fødeplass i god tid, så de har vel en slags oversikt.
trønderknøtt Skrevet 9. november 2010 #9 Skrevet 9. november 2010 Gratulerer alle sammen! her er nr 3 på vei også. har en gutt på 3,5 og en gutt på 10 mnd fra før. Så dette blir travelt he he... men SÅ gøy å få enno et lite vidunder i familien! Bare alt går bra da, har mista før...
To gutter + en til? Skrevet 9. november 2010 Forfatter #10 Skrevet 9. november 2010 Da går det sikkert bra, har du mista før, så er du jo "ferdig" med det - det er jo ikke mange som har habituelle aborter, mens det er veldig vanlig å ha én. Godt med det som er gjort, så slipper du å tenke mer på det:-)
trønderknøtt Skrevet 9. november 2010 #11 Skrevet 9. november 2010 Ja sånn tenker jeg også Blir spennende om jeg får 3 gutter (puh..he he) eller om det er ei lita pie no?? Akkurat det samme selvfølgelig bare alt er bra, men artig å tenke på det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå