To gutter + en til? Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 - og det på første forsøk! Jeg som har pco, og som har brukt årevis tidligere på å få barn. Men nå merket jeg plutselig at el kom, hoppet i høyet, og der satt den. Veldig fint, og veldig rart, egentlig uvirkelig. Nå hadde vi jo tatt skikkelig sats og forberedt oss på en lang periode med prøving, så det er ganske merkelig å bare få det til uten videre. For de som er interessert i symptomer: Jeg fikk en blødning på dag 9 etter el - som vel kan ha vært en festeblødning (jeg pleier å spotte bittelitt de to siste dagene før mens, men dette var litt mer blod enn den vanlige spottingen, og den kom minst tre dager for tidlig). Og så har jeg vært veldig svimmel i minst en uke nå. IKM var ca i går, og jeg greide å vente helt til i dag med å teste!! Og testen var helt tydelig positiv, resultatet kom ganske med en gang, testet med billigstrimmel. Ojojoj, nå blir jeg jammen trebarnsmor! Lykke til alle sammen, jeg håper dere følger etter over på 1. trimester hele gjengen, så fort som mulig!!
bomsa Skrevet 6. november 2010 #2 Skrevet 6. november 2010 Så artig..:-) Det er godt å høre at det går den veien og. Gratulere så masse.
beloni med april 2012 spire;) Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 Gratulere så mye:) Koselig nyhet å lese på en lørdag! Håper jeg er like heldig som deg. Lykke til videre:)
Gjest Skrevet 6. november 2010 #4 Skrevet 6. november 2010 Ååå så kos! Gratulerer så mye! Jeg venter ennå utålmodig på både tr og brevet fra gynekologen som jeg blir mer og mer sikker på at de ikke har sendt en gang. Hrmf. Kos deg masse med voksende mage
To gutter + en til? Skrevet 8. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2010 Takk for alle gratulasjoner! Fortsatt er det ganske uvirkelig. Ja, det kan altså bli lettere med årene, tro det eller ei. Smaug: Tror du får ta en telefon og stramme opp legen/sekretæren nå - skjønner godt at du blir utålmodig! Lykke til, og håper jeg ser deg snart på 1.tri!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå