babymama88 *på overtid* Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 Når det strammer i rumpa og gjør ganske vondt, hva er da dette? hadde litt i morges og litt sånn inni mellom, det føles som alt strammer seg, så slipper det tak. varer ikke så lenge, har hatt litt mensenmurringer, men kjennes ikke likt ut.. skjedde ikke så mange ganger.. Er førstegangs og vet ingenting om noe så setter pris på svar ) Er foresten ikke mer en 30 uker på vei
Anonym' Skrevet 6. november 2010 #2 Skrevet 6. november 2010 Det hørtes litt merkelig ut? Jeg kan ikke egentlig svare deg på spørsmål, men bare si at det høres ut som en form for kynnere, kanskje. Jeg har en del kynnere, men kjenner dem i mageregionen (naturlig nok, da det er livmor som trener...) - men de føles akkurat slik du beskriver. Bare i magen, da, og ikke i baken.
Cessan@thischat Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 Hei Kan høres ut som du kanskje har tendenser til hemoroider? Har du hatt problemer med avføringen? Best du snakker med lege/jordmor om dette. Vanskelig å si noe helt konkret da du skriver lite om din totale helsesituasjon. Mvh. Ceki
babymama88 *på overtid* Skrevet 6. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2010 Har god helse, uten om bekkenløsning er det ingenting har heller ikke hatt noe avføringsproblem forløpig.. Mange rare ting som skjer med kroppen og som er vanskelig å tolke innimellom, spesielt når jeg aldri har vert gjennom det før mulig at det var en form for kynner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå