Lisse_01 Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 Nå er det 37 dager siden sist mens. Men er utrolig lenge. Sluttet på pillen i april, og har hatt sykluser på 21-30 dager siden da. Tok graviditetstest i går, den var negativ. Hva skjer?
Esperanza84 - gravid! Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 Kanskje du må vente noen dager å ta en ny test? Om den er negativ også og du ikke får mensen ville jeg ha gått til legen. Lykke til!
beloni med april 2012 spire;) Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 Kan være el har vært forsinket? Jeg fikk plutselig el på dag 32 denne gang, og mine sykluser ligger fra 30-32, så isteden for mens fikk jeg el. Rare greier:/ Håper du finner ut av det, hørt noen som ikke tester positivt før 1 uke etter ikm. Lykke til:)
vår første 19 mnd prøving Skrevet 7. november 2010 #5 Skrevet 7. november 2010 jeg føler med deg, jeg skulle hatt mensen 6 oktober men den kom aldri, og nå skulle jeg hatt enda en ny mensen 3 oktober, men den har heller ikke kommet :S skjønner ingenting! Hadde vanlige sykluser før det.. Tok graviditetstest for 1 uke siden, men den var negativ.. Fikk litt brunt utflod på papiret idag, men ingenting mer. Har hatt en del vondt i korsryggen de siste dagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå