ReNaTe_86 Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 Som overskriften sier er det altså 4 dager igjen til termin.. Jeg vil bli ferdig NÅ! Har gått veldig greit til nå, men nå vil jeg så gjerne at h*n skal finne veien ut... Flere som har det likens eller?? Hva gjør dere om dagene? Er førstegangsfødende jeg da og er superspent på alt! Skal i tillegg flytte i slutten av måneden, så nå vil jeg bare bli ferdig
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 6. november 2010 #2 Skrevet 6. november 2010 g har 3 dager til termin og er andregangs, har en datter på 2 år(snart) vi gleder oss veldig til å bli en til i familien. er kjempelei av å vente, hehe, han kommer når han kommer, meen jeg vel at det skal være nå jeg sover og baker og vasker viss formen tilsier det, ellers sitter jeg på dataen og ser tv jeg ruger gikk 8 dager over sist, og hadde ikke trodd jeg skulle nå til termin denne gangen, men han trives vist godt i magen min du har mye å glede deg til både da de er babyer og fremover, de vokser fort
enits40 Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 4 dager igjen her og - til ks! Jeg gruer meg....og tenker på det nesten hele tiden! Hjeeeeelp!!! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå