Gå til innhold

Jobbtilbud.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hvor jeg skal poste det her, men jeg prøver :)

Nå er det jo sånn at vi er i gang med 1pp.. Jeg var AAAAA, skiftet nick;P Jeg er for tiden arbeidsledig, men jeg kommer til å bli tilbudt 1 årsvikariat,100%,innenfor noe jeg har jobbet litt som vikar som nå. Men, jeg er veldig usikker, er liksom ikke det jeg brenner for, eller vil jobbe med egentlig.. Jeg tar også nettkurs, er bare litt slapp på det området nå :S Hva hadde dere gjort? Tenker liksom iforhold til at vi håper vi blir gravide snart da, å tenker da iforhold til penger å sånn, kanskje det hadde vært lurt å jobba meg opp til foreldrepenger..Hvordan er det da når den kontrakta har gått ut, å hvis jeg feks har blitt gravid, har jeg rett på foreldrepenger da? Tenker også i forhold til sykemelding.. Å så tenker jeg også på det at hvis jeg sier ja til den jobben, så har jeg ikke tid til å fullføre skolen.. Men hvis jeg sier nei, å fortsetter med det kurset, så har jeg rett på noe støtte fra lånekassa hvis jeg venter barn? Å når jeg skal ut som lærling? Nei uff her surrer tankene rundt.. Tenker jo at en jobb er jo en jobb, men det blir 12 timers lange dager, samt at jeg ikke brenner for det.. Tenker vel litt mye økonomisk nå..:S Dette ble litt rotete med :P

Noen tanker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...