Den tredje Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 Heisann! Er det noen av dere som snorker mere når derer går gravid enn ellers? Til min manns fortvilelse så har jeg begynt å snorke ganske brukbart- har aldri gjort det før....
Frkkaos Skrevet 6. november 2010 #2 Skrevet 6. november 2010 jepp... Det er noe jeg har starta med nå di siste mnd av svangerskapet..! vokner av at jeg grynter i veg! Men heldigvis så synes samboeren min at jeg er litt søt når jeg ligger der å purker, han smiler bredt hver gang jeg reiser meg opp å unnskylder at jeg har "bråka"...hehe
glerme81 Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 Her er det også blitt endel snorking Men det må vel bare tåles!
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 6. november 2010 #4 Skrevet 6. november 2010 Ja, her og har det blitt snorking, spesielt den siste mnd. Sambo bare ler da Har trodd det er fordi jeg bygger opp mer under hodet nå, så kanskje vinkelen til nakken blir for skarp. Vet ikke?
lesøk Skrevet 6. november 2010 #5 Skrevet 6. november 2010 ble fortalt at jeg snorker av og til jeg og..egentlig var tett i nesa gjennom hele svangerskapet så måtte bruke nesespray,ellers tror at de 19 kg hjelper en del for snorkingen;)
RampeguttFårLSøster*HØYGRAVID* Skrevet 6. november 2010 #6 Skrevet 6. november 2010 Snorker jeg - NEI!!!! hehehe , veeel........ ..... sambo sier jeg snorker MYE mer enn før (sjeldent snorket tidligere) .....!! )
NiT&miniputt Skrevet 6. november 2010 #7 Skrevet 6. november 2010 Jepp! Har ikke snorket noe før, men nå vekker jeg min dyptsovende nabo i senga med noe han kaller demoniske lyder. Snakket med legen om det, og hun mente at det var vanlig at en hovnet opp i luftrøret likt som ellers i kroppen.
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 6. november 2010 #8 Skrevet 6. november 2010 nei, jeg snorker ikke, men sambo har begynt, den siste mnd snorker han mye. å han snorket ikke før i det hele..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå