Gå til innhold

Får ikke mage... :-(

Anbefalte innlegg

I dag er jeg 15+0 uker å har ikke litt mage ennu.. i værtfall ikke noe som ligner en rund kule mage.. Men kjenner at magen er mere opplåst. Det skal sies at jeg har hatt 3 store operasjoner med full åpen buk og 1 fettforkle operasjon.Så det jeg lurer på er om det kan være på grunn av mye arrvev i magen at babymagen lar seg vente på.

Var på UL for 5 dager siden å alt var bra med lille spire som var akkurat så stor som den skal være når man var 14+2 uker...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142525157-f%C3%A5r-ikke-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig operasjonene og arrvev kan ha litt så si, jeg har også et ganske stort operasjonsarr på høyre side som gjør at magen er en smule mindre på den siden. Men ville ikke tenkt altfor mye på det, magen kommer tidsnok den og ved uke 15 er det slettes ikke uvanlig at den ikke sees noe særlig. Første gang jeg gikk gravid gikk jeg fortsatt i mine "normale" klær, trange jeans og tettsittende gensere da vi var på UL i uke 17-18. Følte meg litt oppblåst og større men det var ingen tydelig mage som viste seg da. Nå, ved min andre graviditet har den kommet litt tidligere, sikkert fordi alt har vært strukket ut en gang før :P

Hehe..jeg hadde null mage i uke 15.. Her kom ikke magen før etter uke 20 ! Så det er nok helt normalt ;) man utvikler magen forskjellig.. Hadde en bitteliten kul fra uke 20 og til uke 27... og etter det ble det mer størrelse...

Hehe, den kommer nok skal du se! Min kom ikke før fra uke 19/20, og nå er jeg i 23 og det er ingen tvil lenger! Etter uke 20 begynner de fleste å vokse mye, frem til uke 25, så du skal se det skyter fart da!

Tro meg, jeg har ventet og ventet og bekymret meg over den lille lille magen min, men strengt tatt begynner jeg å innse at jeg skal være happy for at jeg ikke blir så diger med en gang! Vi blir nok store nok likevel!

Annonse

Første gang jeg var gravid fikk jeg ikke mage før jeg var nærmere 6 mnd på vei, og da var den fortsatt ganske liten. Først når jeg var 7 mnd på vei, begynte det å se ut som en skikkelig gravidmage. Noen får mage fort, andre får den sent, uten at noe er unormalt av denne grunn. Og du har jo sett din lille spire på ultralyd, så da er nok alt i skjønneste orden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...