Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 fikk denne linken av ei venninne....!! Groteskt at en småbarnsmor - eller andre for den saks skyld - vil se sånt!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Haha! Husker vi brukte å snike rundt der når vi gikk på ungdomsskolen. Eksisterer den siden enda?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 Vi ble advart mot denne siden under et foredrag med Barnevakten. Barn/unge som sitter på nett alene og kommer inn på denne siden kan ble veldig skremt. Nokså uskyldig navn på siden også...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #5 Skrevet 5. november 2010 VI pleide også å snike oss inn på den siden på ungdomsskolen. Har fremdeles bildet av dama som har tatt selvmord i badekaret og gått i foråtnelse brent inn på netthinna...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #6 Skrevet 5. november 2010 oisann stemmer. jeg var også på den siden da jeg gikk på ungdomsskolen. men det må være fake bilder? eller?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #7 Skrevet 5. november 2010 det er bilder av døde folk, f.eks en som døde i motorsykkel ulykke og han brukte ikke hjelm. Hodet er knust og de viser bilder av hjernen som ligger spredd utover gaten. Ikke gå inn å se, jeg er kvalm!!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #8 Skrevet 5. november 2010 det er ekte bilder, å det er drit kvalmt, husker mange gikk inn dit på ungdomskolen, jeg gikk en annen plass når folk gikk inn på den siden... det er helt jævlig at folk legger ut sånne bilder :/
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #9 Skrevet 6. november 2010 Jeg og husker den siden fra ungdomsskoletida. Jeg var aldri inne å kikkte der heldigvis.. Har en teori at de som (frivillig,altså at de vet hva som er på siden) går inn og kikker på den siden er de samme folkene som stopper opp ved ulykker bare for å se på. Jeg er en sånn person som omtrent løper i motsatt retning.
Willy Wonka Skrevet 6. november 2010 #10 Skrevet 6. november 2010 Er det noe verre at en småbarnsmor går inn der enn andre??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå