Gå til innhold

www.rotten.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk denne linken av ei venninne....!! Groteskt at en småbarnsmor - eller andre for den saks skyld - vil se sånt!!!!!!!!!!!

Skrevet

Haha! Husker vi brukte å snike rundt der når vi gikk på ungdomsskolen. Eksisterer den siden enda?

Skrevet

Vi ble advart mot denne siden under et foredrag med Barnevakten. Barn/unge som sitter på nett alene og kommer inn på denne siden kan ble veldig skremt. Nokså uskyldig navn på siden også...

Skrevet

VI pleide også å snike oss inn på den siden på ungdomsskolen. Har fremdeles bildet av dama som har tatt selvmord i badekaret og gått i foråtnelse brent inn på netthinna...

Skrevet

oisann stemmer. jeg var også på den siden da jeg gikk på ungdomsskolen. men det må være fake bilder? eller?

Skrevet

det er bilder av døde folk, f.eks en som døde i motorsykkel ulykke og han brukte ikke hjelm. Hodet er knust og de viser bilder av hjernen som ligger spredd utover gaten. Ikke gå inn å se, jeg er kvalm!!

Skrevet

det er ekte bilder, å det er drit kvalmt, husker mange gikk inn dit på ungdomskolen, jeg gikk en annen plass når folk gikk inn på den siden... det er helt jævlig at folk legger ut sånne bilder :/

Skrevet

Jeg og husker den siden fra ungdomsskoletida. Jeg var aldri inne å kikkte der heldigvis.. Har en teori at de som (frivillig,altså at de vet hva som er på siden) går inn og kikker på den siden er de samme folkene som stopper opp ved ulykker bare for å se på. Jeg er en sånn person som omtrent løper i motsatt retning.

Skrevet

Er det noe verre at en småbarnsmor går inn der enn andre??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...