Mon tro.. Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Beynte med lavt blodtrykk og stjerner i går. I dag klarer jeg nesten ikke gå, og jeg er så lei meg, og sjokkert. At formen kan dale sånn på 123...men ja, er jo i uke 36, så kan vel ikke akkurat forvente at alt skal været tipp topp...MEN.. Jeg er så nummen i beinene, de verker...kjenner dere til det? Er kanskje sammenheng med at bekkenet er på trynet.. 36 +2 i dag:)
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 6. november 2010 #2 Skrevet 6. november 2010 har du skjekket deg for svangerskapasforgiftning? ikke for å skremme deg jeg hadde det også slik i noen dager, var så vidt jeg orket å stå opp, men måtte jo kjøre snuppa i bhg, sov mesteparten av dagen, vond og hoven i beina, slakk, kvalm, uvel, sliten u name it. var å sjekket meg, og alt så bare supert ut sa de,ble litt paff, men lettet, noen dager senere, var formen tipp topp, vasket hus og gjorde rent osv osv så får håpe det går over for deg også
Mon tro.. Skrevet 7. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2010 Hei Formen er tilbake nå, så ja, var nok bare det stresset, med to leilighet og hus, pakking , flytting, + ha to etasjer , masse trapper osv. Så litt stjerner igjen i dag, men JM sier at så lenge jeg slapper av til tider, så går det bra:) Varte heldigvis bare en dag, men skremmende er det når formen daler så fort:)! Svangerskapsforgiftning, nei har ingen symptomer på det, og vet jeg ikke har det! Ha en super søndag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå