Puppemamma Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Har spesielt mye vann i ene beinet, gjør vondt - verker liksom. Er det flere som opplever vann som plagsomt eller er dette pga muskler i sammenheng med bekken?? har nemlig slitt med bekkenløsning siden omtrent dag 1 av graviditeten..
***Lille lykke*** Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Jeg har veldig mye vann i beina! Men i begge to da... Legen min sa hin dagen at om det kun var i det ene, var det litt mistenkelig. (mtp. svangerskapsforgiftning) så du får være litt obs!
Oktobergutt2010:) Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 Jeg var veldig plaget med mye vann i bare høyre foten (lite på venstre) var ikke noen grunn til å tenke sv. forgiftning i følge jordmora. Helt normalt selv om det var bare i ene. Etterhvert utviklet jeg da en lav sv. forgiftning, men hovnet ikke mer opp av den grunn.
Lillemy89 Skrevet 6. november 2010 #4 Skrevet 6. november 2010 jeg sliter med en del vann i bena. så lærte jeg av fysioterapauten min å bruke piggballer. de fås kjøpt på et enklere liv, noen sports butikker iallefall. du legger de på guvet og legger vekten din på og ruller de under bena. det hjelper faktisk meg, det får i gang sirkulasjonen og bryter ned proteiner. de koster ikke all hverden. å god innvestering. samtidig kan du bruke de under korsryggen når du ligger på ryggen, da får du litt massasje, og får løst opp noen muskelknuter
Puppemamma Skrevet 6. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2010 hadde jeg bare kunne ligge på ryggen uten å slutte å puste men høres jo bra ut. tviler på at jeg har no svangerskapsforgiftning da jeg har gått ut i permisjon og tar det med ro hver dag - veldig lite stress. men kanskje teste ut sånne piggballer du snakker om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå