Gå til innhold

Noen som helt tilfeldig har Orgalutran til over og vil selge det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Hadde samme problemet nå nylig...tomt overalt også på lager i Norge. Fikk beskjed om at Orgalutran kom på lager igjen i uke 44, men det har kanskje ikke skjedd?? Tok da kontakt med CFC og de kom med forslag om noe som het Cetrotide. Dette var det imidlertid også tom for men jeg fikk beskjed om at det skulle på lager i uke 42...så kanskje det er en mulighet for deg??

Jeg endte opp med å reise til Sverige og fikk tak i det jeg trengte. Ringte apoteket som bestilte på lager, og så jeg henta det et par dager etterpå. Sparte litt penger også....nok til bensin ;-)

Har dessverre ingen å selge deg nå da jeg ikke vet hvordan det blir med meg heller akkurat nå.

Krysser fingrene for at du får tak i...nok stress som det er ;-)

Lykke til.

Hei Didi,

Jeg har lest dine innlegg vedrørende orgalutran tidligere. For å ungå dette stresset spurte jeg min gynekolog om Cetrotide :-) Dette var også helt utsolgt, så fikk ny resept på Orgalutran med et håp om at dette skulle komme på lager i uke 44. Det gjør det desverre ikke, det sies nå at det først kommer i uke 48. Ja, må si dette er en spennende prosess.

Hvor i Sverige fikk du tak i Orgalutran? Går det bra med resept fra Norge?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...