Gå til innhold

Gulliver stellebord fra ikea - erfaringer ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal avgårde og kjøpe gulliver stellebord fra ikea i morra.

Lurer i den forbindelse på om det er noen som vet om det er mulig å kjøpr "vanlig" stellepute og legge oppå, eller om disse blir for høye ?

Vet det er meningen man skal kjøpe ikea sin stellepute "gullunge", som er oppblåsbar, og ikke like høy, men synes denne har "skarpe" kanter. (skal jo ha håndkler oppå, men allikevel).

Alle erfaringer mottaes med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså ifølge mine mål, så skal det stellebordet passe en standard-stellematte. Ikke de små oppblåsbare fra Ikea. Jeg har lyst på det stellbordet selv, så lurer også på andres erfaringer.

De stellemattene de f.eks selger på barnashus.no, har litt kanter på siden (som er myke og runde i kantene). Har brukt den på vaskemaskina og en kommode, så da må det vel gå fint å bruke det på et stellebord :D

Skrevet

Hei hei! :)

Vi var å kjøpte gulliver stellebordet for noen måneder siden. Og bestemte oss for å kjøpe stellematte i byen vi bor i, Molde, i stedenfor den lille fra ikea.

På babycomfort her ibyen hadde de 4-5 ulike stellematter som passet til disse målene, har også sett noen på nettet som fungere med disse målene - så det skal ikke være noe problem å finne tak i. Vi på vår side ville ha ei stellematte som dekket hele overflaten, og ikke overlot 20-30 cm i ene enden, men det er vell individuelt.

Legger ved en link til et innlegg fra bloggen min, og om du ser på det nederste bilde er det et bilde av den stellematten som jeg kjøpte til gulliver stellebordet ;)

http://gravidstudent.blogg.no/1283257336_256__m_ta_det_mer_med.html

håper dette var til litt hjelp ;)

Skrevet

Har kjøpt Gulliver stellebord med nevnte oppblåsbare stellematte. Har i tillegg kjøpt noen supermyke store håndklær fra princess interiør som jeg tenkte å legge oppå (og har sånn engangs underlag oppå der for å slippe å bytte håndkle hele tiden..)

Som 1.gangs, så må man vel nesten bare prøve og feile. Jeg håper i hvert fall at denne løsningen funker.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...