Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.....igjen:)

Er på 3 sprøytedag med 450 ie Puregon nå, skal gå på det i ti dager. Kjenner absolutt ingenting i magen, er det for tidlig?

Når kjente dere det i magen?

(maser litt, kanskje... Men første forsøk;)

Frøken Fjong

Fortsetter under...

Hehe, skjønner godt at du er ivrig, jeg :-)

Du skal bare være klar over at det godt kan hende at du ikke kommer til å kjenne noe i det hele tatt.

Det jeg har kjent har vel for det meste vært noen stikk i eggstokkområdet og mest av alt en følelse av at det blir "trangt" og "fullt" i magen - men det er ikke før de siste dagene før uttak. Jeg har også hatt forsøk der jeg har kjent ganske lite. Det jeg imidlertid alltid har hatt er masse slimproduksjon (beklager detaljnivået), det kan du være OBS på - det er nesten som EL-slim, men det er ikke det. Det er bare et tegn på at eggstokkene jobber og kroppen responderer på medisinene.

Ok, godt å vite:) Er jo ikke sikkert jeg responderer i det hele tatt!! Jeg merker at jeg er forholdsvis rolig til dette forsøket, når jeg startet på pergo var jeg jo bråsikker på at jeg kom til å bli gravid, men den gang ei. Nå har man blitt så skuffet over nesten tre år, så man er ikke så naiv lenger. MEN når det er sagt, så krysser vi selvsagt fingrene;)

Tusen takk for all hjelp, du svarer alltid og det er supert:)

Ha en knall helg!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...