Prinsen & spiren Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 I hvilken pp ble du gravid tidligere og hvilken pp er du i nå?
Alyssa Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Ble gravid på første forsøk den første gangen. Alt gikk bra i det svangerskapet. Da vi bestemte oss for å prøve på nytt tok det ca. 9 mnd. Ble gravid, så mistet. Ble gravid igjen, og mistet. Nå venter jeg på at eggløsningen skal komme tilbake.. Tar sin tid.. "Alle" er gravide rundt meg, og det er vanskelig å takle. Lykke til til deg!
sniljente2 Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 Hei på deg : ) Første mann brukte jeg to år.En gutt født 1997.Så brukte jeg fem min på jenta mi(ikke planlagt og med p pillen)Nå har jeg brukt fire år.Har brukt pergo denne pp.venter t.r i morgen.lykke til.
♥ gammel [p]røver ♥ venter 2! Skrevet 11. november 2010 #4 Skrevet 11. november 2010 Med 1. mann ble jeg gravid i 2.-3.pp og med nummer 2 ble jeg gravid i 2.pp (mens nr 1 bare var 6 måneder gammel). Ble uplanlagt gravid når 2. mann var 1 år, men mistet tidlig og når vi ble prøvere igjen etter ca 1/2 år. Da tok det 35-40 pp før vi satset på IVF. Da ble jeg gravid på 1. IVF forsøk, men mistet og det skjedde på 2. forsøk også... På 3. forsøk satt begge spirene, så nå håper vi det skal gå bra :-). Er 23 uker på veg med tvillinger :-)! Lykke til, ikke alle sliter like mye ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå