Gå til innhold

Ulltøy fra Sparkjøp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med ullbodyer fra sparkjøp? Jeg ser på nettet at de Ikke har knapper på skuldrene eller på siden. Er Ikke det litt upraktisk for nyfødte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet at vi kjøpte en ullbody i str. 50 fra sparkjøp til jenta vår ifjor. Jeg mener å huske at den var såpass stretchy at det var ikke noe problem å tre den over hodet.

Synes det er veldig snedig å handle billige ullbodyer der i minste str. Egentlig bortkastede penger å kjøpe dyrt ullundertøy i minste størrelse. Det får de ikke brukt mange gangene likevel og det rekker ikke å bli slitt. Og hvis man sliter med å få bort gule bæsjeflekker så vet man at klærne ikke kostet skjorta likevel ;)

Skrevet

Ja, det er sant! Da gjør det vel Ikke noe å bestille et par stykker for å se.. Tar det lang tid med levering?

Skrevet

Jeg husker ikke helt. Vet du, faktisk tror jeg det tok en stund.. uten at jeg fikk beskjed om sen levering... men jeg var jo i min egen verden på den tiden, så mulig jeg husker feil.

Skrevet

jeg bestilte fra sprakjøp for et par uker siden og fikk pakken 3 dager etter!!

men det kan jo hende der varierer litt mht hvor du bor.........

Skrevet

Ja, jeg tror egentlig at jeg fikk en del av bestillingen ganske kjapt og en del litt senere, men jeg mener å huske at jeg ikke fikk noe info om dette på ordrebekreftelsen. Men det er jo bare å ringe å spørre uansett da. Enten jeg som overså noe, eller bare en liten feil. Sparkjøp har jo eksistert imange år, så jeg tror ikke akkurat mitt lille pingletilfelle er noe å tenke på :P

Skrevet

Vi fikk en ullbody til mini fra Sparkjøp, den veldig trang over hodet og vår har ikke stort hode (heller litt under gjennomsnittet), når vi først fikk den på var den helt grei. Joha har omslagsbodyer i ull, de ble en favoritt samt ull/silke fra janus, de var veldig "stretchy" over hodet.

Skrevet

Jeg synes ulltøy fra sparkjøp er stivt og kløende:(

Skrevet

De stripete ullbodyene fra Sparkjøp er trange over hodet, men de ensfargede er mye mer tøyelige.

Skrevet

Den bodyen vi har er stripete, så det forklarer jo saken for oss:)

Skrevet

Strålende tilbakemeldinger! Jeg gjør et forsøk!

Skrevet

Ja, det var ensfarget vi også kjøpte ;)

Skrevet

Signerer flere her... De stripete er håpløst små i størrelsen og trange i halsen, de ensfargene er kjempebra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...