Vandrende Melkemaskin Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Han er syv måneder og har i over en måned nå snudd seg over på magen når han sover Jeg snur han, og kommer inn igjen.. Og han har snudd seg tilbake.. Og av og til klikker han når jeg gjør det.. Jeg sover dårlig om nettene etter at han begynte med dette.. Jeg er inne å sjekker flere ganger i løpet av natten. Vi har prøvd sovepose, han klarer fint å snu seg med den. Han klarer faktisk å stå i senga med den også.. hehe.. Så har jeg hørt om disse selene da.. Jeg synes det høres litt ektremt ut.. Men så er han jo 7 måneder, da... Er han ikke "gammel" nok til å kunne sove på magen? Takker for råd og erfaringer
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Husker ikke akkurat når sønnen min begynte å sove på magen, men det var før 6 måneder. Spurte helsesøster på 6 månederskontroll, og hun sa at så lenge han klarer å snu hodet unna selv, er det ingen fare. Jeg gikk også opp på natta for å sjekke han, men noen ganger våknet han og da holdt han det gående opptil 2 timer:( Han ble jo snudd på mange ganger.
You can call me Dårris Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 Jeg mener at jeg har hørt at det er ok at de sover på magen så lenge de klarer å snu seg selv.
Skalhaentil:) Skrevet 6. november 2010 #4 Skrevet 6. november 2010 Det er "ok" når de snur seg selv. Du skal fortsatt legge han på ryggen, men snur han seg kan du la han bli liggende. Begge mine begynte med det da de var ca 4 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå