Gå til innhold

Ulltøy

Nurketmitt  **Høygravid**

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skjønt at ull er tingen for vinterbarna våre; er det noen som har noen tips for hvor kan får kjøpt gode, og rimelige ullbodyer, strømpebukser og pysjer? Gjerne i Andreas farger enn hvitt.. Har sjekket ut litt på Nøstebarn, Janus og Sparkjøp.. Har dere flere tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes JOHA har mye fint jeg da, omtrent bare det jeg kjøper :)

Det fåes på alle babybutikker omtrent ;)

Skrevet

Cubus :) De har myk og deilig ull med bomull på innsiden. Ikke helt sikker på pris, men det er jo rimelig nok, og holder god kvalitet :)

Skrevet

Supert! Takk for tipsene, da skal jeg ta jeg en tur!

Skrevet

Har ikke prøvd Cubus sitt, men H&M sitt er jeg ikke noe fornøyd med i det hele tatt... Det vider seg ut, og ser fort stygt ut.

Joha har også bomull på innsiden på mange av klærne. Gutten min tåler ikke ull helt innerst, så det er supert med bomull på innsiden altså :)

Skrevet

Nøstebarn er helt klart noe av den beste ullen du får :)

Har blitt Nøstebarn på spiren her! <3

Skrevet

Ja, det er mye fint der! Takk for alle tips!

Skrevet

Likar godt Joha og Janus. Kjøper Janus på coop obs. Er litt mindre glad i cubus, synes dei er stivare og mindre elastisk, men det er smak og behag. T&T bodyane frå Sparkjøp var for trange i halsen til småen då han var nyfødd, og sidan har me ikkje prøvd dei. Sparkjøp sel Safa strømpebukser som er greie. Er veldig glad i pysjen frå nøstebarn og ein ullfleece dress me fekk derifrå.

Skrevet

I foreldre&barn nr 11 2010, var det polarn o. pyret og bånsull som fikk best i test.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...