Sebbelita Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Tidligere i graviditeten kunne jeg spise hele tida, men nå har jeg ikke lyst på noe Må prøve å passe på selv så ikke det går altfor lang tid før jeg spiser, for blir liksom ikke sulten. Så når jeg først spiser blir jeg uggen etterpå. Slitsomt, kanskje jeg spiser for mye eller venter for lenge. Går som regel bra om jeg ikke spiser mer enn ei brødskive. Kaster opp en del igjen også, sukk. Er LITT lei å være gravid nå ja........
silla g07,j11 (fødeklar!!!) Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Når magen vokser presses magesekk, lunger etc oppover og det gir sånn ubehag som konstant mett følelse, halsbrann, tungt å puste osv. Jeg har det sånn jeg også. Tulla i magen synes det er kjempe gøy å sparke fra nedi bekkenet og dytte hodet opp i magesekken min jeg sliter veldig med å spise. Stor sympati klem
Lukkelukken og bebibror Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 Huff ja... Kan gjerne ha lyst på mat, men jeg orker nesten ingenting. En brødskive klarer jeg da å trykke i meg, men det er så vidt. 32 uker nå, hvordan skal det bli når jeg bare blir større og større?
Makko med to små gutter Skrevet 5. november 2010 #4 Skrevet 5. november 2010 Mat er vanskelig å få ned, men snop? Neida, det går så bra så :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå