Gå til innhold

Uke 49/50-jentene:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Velkommen hit, Lise259:-) Håper du får positiv test på onsdag. Ventetiden fram mot test er grusom.

Så bra du har det bedre i dag, Lengter84. Prøver å bevare håpet jeg også, men skal jo innrømme at det får seg en knekk med negativ test. Selv om det er tidlig. Første forsøket bestemte jeg meg for ikke å teste før blodprøven. Det var veldig vanskelig å ikke gråte sine modige tårer på telefon til sykepleierne da jeg fikk prøvesvaret. Det synes jeg var så fælt, at jeg bestemte meg for ikke å være spesielt sparsom med testene ved senere forsøk:-) Så nå er testfesten i gang!

Det kjennes ganske likt ut som for noen dager siden. Litt mer murring i magen, men det kan jo være tegn på både tanta og graviditet. Vanskelig å si. Har begynt å få litt vondt i ryggen også, og det pleier å være tegn på at tanta kommer for meg. Så må bare vente til tirsdag... Forrige gang hadde jeg ingen symptomer på at jeg var gravid, så hvis jeg skal sammenligne, er mye ulikt.

Lykke til med rugetiden!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det forstår jeg! På haugesund er det slik at vi tester med hjemmetest...ikke blodprøve- så hadde nok tatt en test slik som deg om det var snakk om blodprøve ja! Har begynt testingen dag 10 på de andre forsøkene mine jeg også...men skal prøve å motstå fristelsen nå da:)

Jeg er såå spent på dere uke 49-damer nå også.....krysser fingrene for at dette blir en lykkeuke!!

Skrevet

Hei igjen jenter.

Nå nærmer det seg for flere som skal snart teste. Jeg er så spent på hva resultatene totalt blir og håper det blir en strålende avslutning på året 2010. Til de av dere som tester for tidlig og opplever at den er nagativ, så håper og krysser vi fingrene på at det er nettopp for tidlig med en test, og at dere tester da positivt den 14. dagen:-)

Selv er jeg ikke kommet lengere enn 2 dager etter innsett, så min ventetid frem til testing er ennå laaaang. SUKK:-( Hadde utrolige kramper i magen i går. Har aldri hatt lignende. Sikkert eggposene som fylles opp. Utrolig hva en skal igjennom. Bedre i dag, men fortsatt til tider stikk/kramper i magen.

Jeg vil følge med dagene fremover og håper dere oppdaterer oss når dere har testet (damene i uke 49). Håper vi kan gratulere flere av dere til uka!

Skrevet

I dag testet jeg meg hjemme med min test og jeg glodde og glodde på pinnen om det ikke kunne komme en strek. Klokka var bare 04.00 og her startet altså morgenen vår. Vi stod begge og kikket med laaaaange blikk, men det kom ingen strek. Vi startet på nederlaget, men da startet streken sin fremkomst også! Den var blek og svak, men med sterkt lys og trillrunde øyne kunne vi begge se den. Kunne det være mulig???? Vår usikkerhet brakte oss ned til legekontoret for å bestille blodprøve. Først måtte vi ta urinprøve der. Og svaret var umiskjennelig sørgelig: testen var negativ. Jeg fikk komme inn for å ta blodprøve. Inne på laben var det plutselig litt fram og tilbake og hvisking før labdama spurte meg: fikk du svar at den var negativ? Jaaaaaaa det gjorde jeg jo..... Det var feil! (Tenk å gi feil svar på gravid prøve etter prøverør....) Prøven var positiv! Jeg kunne ikke helt tro det og tårene rant raskt. Labdama, som ikke visste min hostore selvsagt, spurte om det var bra at den var positiv. Jeg fortalte henne at det var resultat etter land tid med prøving. Så satt vi der og gråt både labdama og jeg. Blodprøven ble også tatt, men jeg kjenner meg trygg og god nå. Jeg er offisielt en befruktet gravid kvinne!

i morgen snur sola. Det blir solfest! Jeg håper for dere alle og sender noen solstråler til alle livmødrene!!!!

Skrevet

Gratulerer Sing- så fantastiske nyheter!!!! Kan tenke meg at dere svever på rosa skyer i dag.-) Jeg er så glad på dine vegne! Kanksje dine positive tanker fungerte...jeg har tatt rådene dine til meg, så håper det hjelper for meg også:) Nå blir det en fantastisk jul for dere kan jeg tro! Lykke til videre og håper vi andre her kommer etter...kast litt babystøv på oss da:)

Tingeling er spent- hvordan går det med deg og dine to ....?? Har du testet igjen? Og dere andre?

Nå er jeg på rugedag 6....har ømme bryst og er til tider kvalm, men det er ikke noe unormalt for meg i denne tiden med progeseronstøtte, så her kan det gå begge veier. Men tenker fremdeles veldig positivt:)

Klem til dere alle!

Skrevet

Her blir det ikke noe julemirakel dessverre. Blodprøven var like negativ som testen på søndag og testen i går. Veldig lei meg! Innvilget deppedag i dag, og så må jeg se framover igjen i morgen.

Kan få fryseforsøk allerede neste syklus, så det gjelder å få hodet på rett kjøl igjen.

Ønsker dere alle sammen lykke til! Og gratulerer med positiv test, Sing!

Skrevet

Tingeling...såå trist:( Stor trøsteklem til deg! Ja nå har du lov til å ta en deppedag eller to...man trenger det for å komme seg videre. Så flott at du fikk så mange på frys og at du kan komme i gang allerede ved neste syklus....da blir det snart!! Men jeg forstår at du er skuffet i dag..... :(

Skrevet

Takk for klem:-)

Glemte å ønske dere med testdag i morgen lykke til:-)

Håper denne tråden har hatt sin dose med uflaks nå, og at det bare blir positive tester heretter.

Skal kikke innom og se hvordan det går med dere - spennende!

Skrevet

Hurra, jeg er gravid! Testet positivt allerede på rugedag 7 og så igjen på rugedag 13:) Er så gøy! Kjenner heldigvis ingen symptomer enda, men det er jo tidlig - 4+1 i dag. Nå skal det holde hele veien ut! Den lille eskimoen er ventet rundt 31. august:))

Skrevet

Kjære deg Tingeling.

Gi deg virkelig lov til å være lei deg, så kan blir det bedre plass til håp og tro når sorgen har reist sin vei. Jeg har virkelig tro på å gi plass til håp og tro. Det er ikke s lett som det høres ut. Det krever litt øvelse. Som å meditere. Men ved fremtidige forsøk jenter - og det blir det nok heldigvis - så anbefaler jeg å lese Zita West sin bok "Vi ønsker oss barn" som fokuserer både på pusteteknikker og kosthold og masse annet bra.

Masse babylykke til dere!

Skrevet

Gratulerer til alle med positiv test. Jeg tok blodprøve på riksen tidligere i dag, og synes det er altfor lenge til klokken 14. Tok en test mandag morgen (skulle egentlig ta den tirsdag morgen, men da den var innkjøpt var det umulig å vente), og da dukket det opp en svaaaaak strek. Men jeg har ikke helt troen allikevel. Gårsdagen opprant med kramper i magen, og all optimisme fra mandagen ble blåst bort.

Ånei, Tingeling, det var jo ikke sånn det skulle gå. Heldigvis kan dere starte raskt opp igjen.

Skrevet

Da har også jeg tatt en test i dag som viste at jeg er gravid. Har tatt en blodprøve som jeg får svar på i morgen. Tørr ikke slippe jubelen løs før jeg vet svaret på den.

Lykke til dere andre rugere!

Skrevet

Oi her var det jo mange som har blitt gravide. GRATULERER til dere alle!! Såå heldige dere er som får gå inn i juletiden med en liten spire.-) Håper jeg kommer etter :) Klem

Skrevet

Her var forøvrig blodprøven negativ som en motvillig tenåring, så en strek er altså ikke en strek. Har heldigvis tre fryseforsøk, og ba om utredning, hvilket jeg ihvertfall skal få en samtale om.

Skrevet

Gratulerer til dere som har positiv tst! Det er utrolig hyggelig at det er en del av dere og vi håper det blir flere. Til de som ikke er like heldig i denne omgang, så stå på videre og vit at det finnes en god del som har holdt på i årevis og endelig så sitter det. Jeg ønsker og tror det samme om mange av oss.

Ha en riktig god jul og kos dere alle sammen best mulig!

Skrevet

Kjære Tingeling. Dette var trist lesing..! Håper dere får rista av dere skuffelsen, og at jula blir fin tross alt. Jeg krysser fortsatt fingrene for dere, og satser på at fryseforsøk gjør susen :)

Tvi tvi!

Juleklem fra meg

Skrevet

Skrev et innlegg, men må skrive det her også...

Jeg har testet positivt i dag! Jeg er så glad...men kan liksom ikke tro det...:) Trives godt med mitt nye nick og håper spiren klamrer seg fast!

Hvordan går det med dere andre?

Klem

Skrevet

Jeg var så glad hver julekveld i år over den fantastiske gaven over å teste positivt. Men i går var det klar tale. Spontanabort, fem uker på vei. Mye blod og smerter. Jeg føler meg skikkelig lurt.

Nå skal jeg sørge en stund og grine det jeg trenger. Og så skal jeg reise meg opp og finne tilbake til meg selv og alle gode tanker og prøve igjen. Har to embyoer på frys og to forsøk igjen. Holder på med søskenforsøk og skulle tro det var lettere med følelsene. Men jammen er sorgen stor over nederlaget, spesielt siden testen var positiv. Men jeg selvsagt mye trøst i at vi har et barn fra før. Vi skal nok klare det igjen!

Takk for meg for denne gang.

Skrevet

Da får jeg slenge meg på å si takk for denne gang jeg også:-( Begynte å blø i går. Skulle teste i morgen. Dette er så utrolig kjipt. Hadde det på følelsen at det ikke gikk denne gangen heller. Hadde overhodet ingen symptomer og hatt såpass mange nedturer at det overrasker ikke. Skikkelig tung dag i går og litt i dag, men vi har signert på en "tre-pakke" så vi setter igang igjen så fort det er mulig.

Lykke til med dere andre!

Skrevet

Kjempetrist sing og hansine:( Men flott at dere begge skal prøve igjen på nyåret! Jeg krysser fingrene for mange positive resultat i 2011!!

Takk for følge alle sammen!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...