Gå til innhold

gravidfotografering - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lyst til å ta bilder av meg og magen sammen med kjæresten, men aner ikke hvilken studio jeg burde velge!

Noen som har erfaring og noen anbefalinger å komme med? Eventuelt priser også?

Er jo i uke 37 nå så kan jo ikke vente så altfor lenge;)

vet at fame har gratis tilbud på tirsdager, men på dagtid kan ikke kjæresten min bli med... dette tilbudet inkluderer sikkert ikke noe særlig utvalg bilder heller? noen som har benyttet seg av dette? finner ikke noe pris hos fame på gravidfotografering utenom dette tilbudet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært på Fame, gratis en tirsdagsformiddag :)

Fikk 5 flotte bilder vi, så vi er fornøyde, kommer nok også til å benytte oss av gavekortet vi fikk, og ta baby/familie bilde når babyen kommer.

Vet ikke pris på hva det koster å gå til fotograf egentlig,men tror vel det er fremkalling som koster mest?

Vi betalte ca 400,- for å laste de ned på pc.

Skrevet

Jeg har også lurt litt på å gå på gratistime på FAME.

Men får man kun laste det ned på pc, eller får man bildet fremkallt?

Skrevet

møtte dere bare opp en tirsdag da? eller må man bestille?

fikk dere bildene "slik de ble" eller kan man få de i sort/hvitt?

Skrevet

Jeg tok i uke 35 med min datteren. Betalte 1000 kr, da var vi i studio i 1,5 time:)

Skrevet

Jeg var hos modeldaystudio i drammen hvor de sminker/stæsjer før foto og deretter fotografering i utgangspunktet gratis - koster 750 kr siden jeg hadde med meg mamma og det ble da "familiepris"....

men jeg ble veldig fornøyd med bildene, og gøy å bli stæsja å sminka osv :) priser står på hjemmesidene dems for bilder. www.modeldaystudio.no :) tror uansett bildene er dyre fra fotograf..

Skrevet

Ja vi bare dro dit mellom kl 13-14 en tirsdag.

Man får en egen side på fame.no, der man kan gå inn å bestille,fremkalle, gjøre om til svart/hvitt.

Skrevet

jeg ble ønsket som " modell" av en fotograf sist svangerskap, tok bilder 3 mnd, 5 mnd og 3 uker før termin. og er kjempefornøyd, kunne tenkt meg at sambo også var med på bildene, men ble bare meg. er glad for at eg tok de, følte meg faktsik flott som gravid og ikke bare som en flodhest. så anbefaler gravide å ta magebilder :) er kjekt å ha, denne gangen ble det ikke noe av da. men jeg betalte ingenting da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...