mars172011 Skrevet 5. november 2010 #1 Del Skrevet 5. november 2010 Hei. På reflex.no ser jeg at de har en kundeavis ute der det er tilbud på simo kombivogn. Men jeg skjønner liksom ikke helt hvor disse tilbudene gjelder. Klikket inn på våre forhandlere og da står det at i oslo er det fru lyng på steen & strøm. Så da tenkte jeg å ringe dit først for å spørre om de har dette tilbudet nå, men kom bare til tlf svarer på barnas hus på ullevål :S så nå skjønner jeg ingenting!! Tilbudet varer bare til imorgen og er akkurat denne vognen jeg har lyst på så føler jeg blir litt desperat nå hvis jeg ikke får peiling på dette snart! hehe så er det noen som vet hvor i alle dager jeg skal gå for å få kjøpt vogna til dette tilbudet?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142522800-reflex-butikk-i-oslofru-lyng-eller-barnas-husog-hva-med-kundeavisen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mars172011 Skrevet 5. november 2010 Forfatter #2 Del Skrevet 5. november 2010 jeg sendte en mail til barnas hus på ullevål ettersom jeg kom fram til dem på tlf nr som sto oppført på reflex og spurte om tilbudet. Fikk svar veldig fort om at barnas hus har prisgaranti så jeg kan få tilbudet hos dem også ettersom de da må matche tilbudet. Eneste var at de ikke har sånn håndmuffe og vognteppe så det får jeg ikke med men får med bagkant. Så skal gå å ta ut penger fra kredittkort etterpå å kjøpe ettersom jeg bare da kan få d tom imorgen =) Tar ikke sjansen på at det kommer bedre tilbud i desember når jeg har denne sjansen nå.. Så da kan alle andre som vil ha denne vogna også benytte seg av dette uten å måtte dra rundt om i landet etter en reflex butikk =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142522800-reflex-butikk-i-oslofru-lyng-eller-barnas-husog-hva-med-kundeavisen/#findComment-142523275 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå