Gå til innhold

Har dere med mannen på overtidskontrollen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe der han vil ha glede av? Han har ikke vært med på noen av kontrollene verken denne eller forrige gang, og jeg tror ikke han synes det er noe savn. (Han har vært med på ultralydene selvfølgelig!) Hva gjorde dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann rømmer rommet når det er snakk om all annen undersøkelse en UL, og når barnet er blitt så stort så er det lite man ser på skjermen uansett, så for meg er det ikke viktig at han er med.

Skulle han ønske selv, så vær så god, men det hadde jeg ikke stresset med. :)

Men...-det er meg.

Kan være andre føler trygghet ved å ha mannen der :)

Skrevet

De tar jo ul og sparketest så det er kanskje greit at han er med dersom det skulle være noe og de må f. eks sette i gang fødselen med en gang.

Min mann var ikke med på vanlig kontroll sist men denne gangen insisterer han på å være med det er jo hans barn også. Og det er ikke så gøy å være alene på sykehus kontroll det kan ta tid og man oppdage uforutsette ting som lite fostervann, babyen har det ikke bra eller noe annet. Min erfaring er at det er lettere å ha med gubben så har han hørt hva legen på føden har sagt selv.

Jeg synes ul sent i svangerskapet var ganske spennende ettersom man får bekreftet kjønnet og det er litt tøft å se babyen en siste gang fra innsiden før man får babyen i armene. Men det er selvfølgelig min mening:)

Lykke til på kontroll, det er vel sikkert like mange som lar gubben bli hjemme som de som tar han med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...