Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Og hva ville du evt forventet av et slikt kurs?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Ja gjerne, jeg sliter virkelig med å få orgasme så det ville vært helt topp. Har lest litt på nett men finner ikke noen kurs som passer meg. Føler det bare er teori og da kan jeg like godt kjøpe meg ei bok eller lese på nett. Det måtte vært ett kurs som gikk mer på det praktiske etc.
k@roline Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 Jeg ville deltatt på ett slikt kurs hvis det at vi kunne fått ett sexliv som var bedre med innspill og tips. Jeg elsker min samboer overalt men vi sliter seksuelt sammen, så ett slikt som kunne hjulpet oss sammen hadde vært interessant .
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #6 Skrevet 6. november 2010 Sex kurs er det lite eller ingenting av i norge slik jeg er det. har søkt på nett og andre steder men lite som jeg finner av interesse. Virker som vi nordmenn er veldig fjøsnisseaktige. I andre land kryr det av kurs som feks i Sverige, danmark, tyskland osv. Hadde det vært ett kurs med skikkelig innhold i så hadde jeg glatt deltatt. Tror vi alle har noe å lære
k@roline Skrevet 6. november 2010 #7 Skrevet 6. november 2010 Ok, bare lurte siden du spurte trodde jeg kanskje du visste om noe kurs eller gjerne driver med det selv
Anonym bruker Skrevet 7. november 2010 #8 Skrevet 7. november 2010 Orgasmekurs hadde jeg gjerne vært med på har slitt i alle år med orgasme både alene og med partner. Så den som kunne fortelle meg hvor jeg kunne gått på ett slikt kurs hadde vært en engel Anita
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #9 Skrevet 10. november 2010 Hei Hi jeg og min mann er i slutten av tyveårene og skulle gjerne hatt litt seksuell input så vet du om kurs så gi beskjed. Vi kommer gjerne både sånn og sånn Tuva
Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #10 Skrevet 11. november 2010 Hei jeg og min samboer har vært på kurs med Calle og Jennie Rehbinder i Oslo. synes det var kjempebra, synd det ikke finnes lignende kurs i Norge skulle gjerne deltatt på flere. Sexlivet er blitt mye bedre etter dette kurset for oss begge
Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #11 Skrevet 11. november 2010 Ser at det er flere som kunne tenke seg å deltatt på et slikt kurs. Vi har et kursopplegg for par men det har foreløpig ikke blitt holdt i Norge enda og derfor trenger vi innspill til hvordan vi evt best mulig kan legge opp et slikt kurs i Norge. Hva hadde dere forventet? Er dere villig til å teste ut øvelser mens dere er på kurset? Ville dere helst deltatt samen med partner eller helst på egne dame-kurs?/mannskurs?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #15 Skrevet 11. november 2010 Ektepar er vel mange som er det. Hva mener du med det
Anonym bruker Skrevet 11. november 2010 #16 Skrevet 11. november 2010 da er vi to jeg kommer aldri hverken alene eller med min sambo skulle gjerne lært mer om sexens gleder
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #17 Skrevet 19. november 2010 Til deg som skriver at dette er kurs som ikke er holdt i Norge enda . Er dette kurs om vil bli avholdt ? finnes det noe informasjon ? Hilsen Nysgjerrig
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #18 Skrevet 24. november 2010 Kunne tenkt meg informasjon om sexkurs o.l for par. Finner lite av det , hvertfall i Norge.. Noen som vet ?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #19 Skrevet 25. november 2010 I løpet av de nærmeste dagene kommer det info på sexkurs.no :-)
k@roline Skrevet 25. november 2010 #20 Skrevet 25. november 2010 Gjør det ?? så bra hva slags kurs er dette ?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #21 Skrevet 25. november 2010 I første omgang er det parkurs men etterhvert vil det også bli egne orgasmekurs kun for jenter. Men les på sexkurs.no om noen dager eller send en mail på mailadressen du finner der så kan du få mer info :-)
k@roline Skrevet 25. november 2010 #22 Skrevet 25. november 2010 ok takk for det men hvordan skal jeg få mer info ? finner ikke noe på sidene, vil gjerne vite mer , men skal sende mail :-)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #23 Skrevet 25. november 2010 Ja send en mail du så skal du få mer info :-) Det kommer som sagt også info på sidene og det blir lagt ut om et par dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå