2 gutter og 1 jente Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Jeg er litt ny her inne på bli gravid. Har 2 gutter på 2 og 3 og ønsker nå ettpar småføtter til. Jeg hadde en MA i august, og etter dette har jeg nok blitt litt besatt på tanken om mitt tredje barn desverre..... begynt å finne ut eggløsningstider og legger opp sexplaner...hjelp meg!!! Dette kan da ikke være bra vel? Men alikevel så vil jeg vite alt som kan hjelpe meg å bli gravid
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Wild Yam er et helsekost-produkt, det er yamsrot, og sies at det skal hjelpe på å stimulere til at kroppen produserer Progesteron (det hormonet som hjelper når egget fester seg osv). Jeg bruker det fordi jeg spotter ganske mye før mensen kommer, noe som gjør at egget kan ha vanskelig for å feste seg. Jeg har enda ikke begynt å spotte *bank i bordet* Et triks noen bruker er å ta noen slurker med hostesaft, slimløsende, hver dag rundt EL-perioden! Kan hjelpe sædcellene med å lettere komme seg frem oppover livmoren! Er hvertfall ikke farlig å prøve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå