Jenny-penny Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Er redd hun ikke ligger rett vei. Det er armer, bein, rumpe alle veier! Kan ikke huske det var så texas på slutten sist. Til tider er der det ganske smertefult også
tine0810 Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 samme her! Er i uke 39 og de siste ukene har det vært masse bevegelse. Jeg vet at mini i magen ligger rett vei med hode festet, men turner bra for det! Og det var visst bare bra i følge min jordmor:-)
Ziz Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 Det er ikke slik at det er stille før stormen, men etter stormen kommer stillheten... Her var det og full fart. Så voldsomt også, og plutselig roet hun seg...-så nå håper jeg det er et "godt tegn", og at noe snart er igang.
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 5. november 2010 #4 Skrevet 5. november 2010 Hun herjer vilt og vrikker på rompa.. eller hva hun nå driver med inni der :-) Håper hun bare fortsetter med det tiden ut. Kjenner det er max stressende hvis hun har en rolig dag (som på tirsdag.. da var jeg på elle-melle hele dagen om jeg skulle ringe føden for en sjekk..) 38+5 i dag. EN uke igjen! :-D
Gulljentene Skrevet 5. november 2010 #5 Skrevet 5. november 2010 Min er også helt gal inni der Er bare 36+0 jeg, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå