Har en herlig gutt:) Skrevet 9. november 2010 Forfatter #26 Skrevet 9. november 2010 Dytter denne opp jeg;) Åssen står det til med denne gjengen nå?! Jeg har ikm på lørdag, og puppene mine blir bare mer og mer vonde og stoore:P Og når jeg var på do i stad var det litt lyyyse rosa utflod når jeg tørka meg, hmm.. Har hatt festeblødning de andre gangene jeg har vært gravid, så lenge det ikke tar seg opp og blir til mensen så er det ett bra tegn, kan bety begge deler;) Jeg har bestemt meg at hvis det ikke klaffer nå, skal jeg ha en pause mnd neste mnd. Jeg var nygravid i jula i fjord(gikk senere galt) Men jeg var så sykt dårlig og var så vanskelig å holde skjult for familien:p Klaffer det nå er jeg i uke 10 til jul og man kan begynne å slappe av å heller fortelle familien det;)
april79 Skrevet 9. november 2010 #27 Skrevet 9. november 2010 Er med på litt dytting, jeg og:) Har en del symptomer som lett kan falle innunder pms, jeg og... Vonde pupper, kvise på kinnet og svingende humør. MEN i tillegg er jeg litt ekstra trøtt. Jeg har bestemt meg for å ta en test i morgen tidlig, for da er det nemlig to uker siden positiv el-test. Vi får vel se hvordan det går... Er fryktelig spent, og håper i det leeeeeengste!
Sommerfugl i magen? Skrevet 9. november 2010 #28 Skrevet 9. november 2010 Har hatt litt stikninger nede i magen, litt type pms smerter. Igår fikk jeg veldig vondt i underlivet da jeg var på spinning. Like før jeg måtte gå fra timen for å si det sånn. Ellers veldig trøtt om kveldene, humørsvingninger på dagen - stakkers sambuer Vanskelig å si om dette er tegn, men føler på en måte at det er noe som "murrer" ned i der. Ikm 14.nov, men tror jeg kommer til å svi av en test før den tid Har ikke brukt el-tester, bare kjørt på annenhver dag og håper-håper at vi har truffet !
Mamma`n til A Skrevet 9. november 2010 #29 Skrevet 9. november 2010 Heisann! Jeg har IKM søndag 14.nov. Mine symptomer har forsvunnet! Var kvalm, tisset heeele tiden og hadde en (!!) øm pupp i går. Men ingenting nå Tok en test i går (vet det er altfor tidlig, men leste om "alle" de som testet positivt noen dagen etter EL) testen var såklart negativ. Tiden fram til søndag vil nok gå meget sakte. Æsj!
MissRuffo Skrevet 9. november 2010 #30 Skrevet 9. november 2010 Hei hei jenter=) Tenkte jeg kunne slenge meg på her jeg også. Her egentlig ikke vært noen symptomjeger denne mnd. Var skikkelig på symptomene sist mnd, men det var første pp så var litt ekstra spent. Det eneste jeg har er at jeg har vondt i brystene og er veeeldig tørst, vet ikke om det er noe da men. Også har jeg utflod som kommer hele tiden, pluss at noen ganger da jeg nyser, er det nesten som jeg tisser littegranne på meg, men tror det bare er utflod, noen som har noen meninger om det? Venter mensen i morgen men har ingen tegn på at det skal komme, verken kviser eller smerter. Pleier som regel å få kviser ca en uke før mensen skal komme og noe smerte noen dager før. Noen grunn til å begynne å bli litt glad eller? Og ja!! LYKKE TIL ALLE SAMMEN<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå