Gå til innhold

Symtomjakten for ikm uke 45;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg kunne lage en liten ekstra tråd for den aktive gjengen i uke 45;) For nå som vi nærmer oss den uken som vi har venta lenge på, så begynner jo automatisk hodene våres og finne symtomene;) Får bare håpe at symtomene denne mnd er virkelige;)

Mine symtomer 6dpo er: Konstant oppblåst, ser ut som jeg er 5 mnd på vei, treg mage, større og litt ømme bryst og svingende humør:) Kaffen smaker ikke så godt, men er tørst så drikker masse vann:) Første mnd med bidronningsgele og radix(Noe lignende wild yam)!

Men samtidig så er det noe som sier meg at det ikke har klaffet denne mnd heller... Har ikke den følelsen at jeg bare vet det har klaffet, håper det kommer sterkere symtomer med dagene og at jeg om en uke sitter med positiv test sammen med dere andre;):) Dette er min 7pp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann, ja her popper det jo symptomer på oss alle tror jeg:-))

Jeg har Økt hvit utflod, Mensmurringer på ettermiddagen/kvelden, stikking/murring i eggstokk og livmorområdet, jeg er også veldig tørst og har en del luft(:-() Har jo gått på pergo denne mnd og har ikke peiling på om den evt kan være med på å forsterke falske, pms symptomer???

Skrevet

hmmm føler kroppen er litt rarere enn vanlig hvertfall..

har en del utflod mer enn vanlig føler nesten som mens liksom når de kommer ut.. hehe om noen skjønner...

ellers vart kvalm siden el men slått meg til ro med at de er (glede/gruer/nærver osv) hehe 1pp på nr 2 ;)

gikk på pergo forrige gang så mulig vi må de i gjenn...(forrige var pga av svake eggløsninger) satt i pausen mellom 2 kurer...

Skrevet

Har litt mensen lignende smerter nederst i magen og har hatt det de siste 3 dagene. Jeg har også litt humør svigninger. Har litt på følelsen at det ikke klaffet denne pp heller, men krysser fingrene :-) Vi er på 3 pp.

Skrevet

hei

Masse verk og klør litt i puppene.. Stkker i underlivet hele dagene men det tror eg det gjorde sist periode og. Ikke spottet i dag. Tydeligere blodårer på pupper og underliv. I tillegg har eg plutselig brekt meg.

Men eg har veldig lite tro på at det e tegn på at eg gravid. Så eg vente egentlig bare på tanta

Skrevet

spennene metti 3 pp :D

lykke til...

eneste jeg merker er kvalme å litt metall smak,

men i gjenn kan bare være meg ;)

Skrevet

metallsmak e jo et veldig bra tegn da. Spennende uke forann oss nå !!

Skrevet

Ja, da har jeg hatt en lang bim-pause gitt.. Ble så innmari lurt sist pp, kjente symptomer både her og der og var rimelig sikker på at jeg var gravid, men var det altså ikke. Så denne mnd tenkte jeg å forsøke meg på å tenke minst mulig på det og se hvordan det funker :)

Men nå nærmer det seg jo den o´store teste-uken (selv om jeg ikke har ikm før på lørdagen....leeenge..) og da begynner jo også den evige symptomjakten igjen :)

Denne måneden tror jeg egentlig ikke at det har klaffet. Har liksom ikke noen følelse på det. Brystvortene ser ut slik de gjorde forrige måned, med mørke ringer rundt, men jeg var jo ikke gravid da, så det betyr vel neppe noe denne mnd heller. Er vel bare sånn at brystvortene mine ganske enkelt endrer seg i løpet av syklusen uten grunn.

Ellers har jeg konstant krampefølelse i venstre legg, og i tillegg har jeg vært urovekkende trøtt denne uken. Har sovnet HVER eneste ettermiddag, og normalt ville det vært ensbetydende med at jeg da ikke ville få sove til kvelden igjen, men denne uken har jeg - på tross av en times søvn på ettermiddagen - også vært stuptrøtt på kveldene. Men det kan skyldes en hel rekke ting, og ikke nødvendigvis en graviditet. Så mitt "beste symptom" må vel være at jeg ikke kjenner så mange symptomer denne mnd. og egentlig ikke tror jeg er gravid - for det trodde jeg heller ikke sist det klaffet ;)

Men det kan jo virkelig høres ut som om det har klaffet for noen her :) Mange gode symptomer :) Lykke til alle sammen!

Skrevet

Slenger meg på hær jeg! :) 1. pp på nr. to hær i gården.

IKM søndag 14.nov.

Prøver å ikke la hodet lure meg med ulike symptomer, men har merket litt forandring siste to dager. Aner ikke om det er gravid-symptomer, men jeg håper!

Økt utflod som er kritthvit. Litt oftere tissing, svetter mye, og i går smakte maten metall! :P

Skrevet

8 dpo i dag, men ettersom jeg har lang lutealfase forventer jeg ikke mensen før lørdag kveld el søndag neste uke. Denne pp har jeg liggende en CB digital som jeg KUN skal bruke om mensen ikke kommer!

Mine "symptomer": litt murringer i magen (men hadde MYE mer murringer sist pp og da var jeg jeg ikke gravid).

Litt stikkinger i symfysen/bekkenet.

Ellers - nada!

Har null tro på at jeg er gravid denne pp.

Skrevet

Er økt utflod et symtom hos flere? Jeg er alltid helt tørr siste tiden før IKM når jeg er gravid.

Skrevet

kvalm skikkelig kvalm... men er vist noe som går :( hater spy :(

8 dpo i dag...6 dager i gjenn til ikm...

føler de går mega sent...

Skrevet

Jeg er forresten også litt småkvalm i kveld. hmmm. men er bittelitt rar i magen så det kan jo bare være noe fysiologisk. Fortsetter å ha stikkinger midt i symfysen, men prøver å overse det, for orker ikke få opp håpet så veldig.

Skrevet

he he sliter med å overse dette...

kvalm stikker i venste pupp, å stikker i magen hehe!! gad...

kommer til å bli gal jeg...

Skrevet

Hei jenter..

Med ikm den torsdag 11 så er jeg nå på 9 dpo. Har ingen lettkjennelige graviditetssymtomer,bare fryktelig vondt i puppene og de er stinne og harde, men det er nok bare pms som kommer omtrent hver mnd. Føles som om jeg har to store ballonger på brystet...hehe.. Lykke til alle dere andre her inne! En spennende uke som kommer..:)

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg er ny her. 30 år med jente født 03 fra før.

Er første pp vi prøver for alvor. Er idag 9 dpo. Har endel symptomer, så dette blir spennende! Stikninger som kommer og går. Flere kviser(som jeg vanligvis ikke er plaget med) både i ansikt og på baken. Veldig ømme og tunge bryst. Vanligvis har jeg rikelig med utflod, nå har det vært helt tørrt siden el. Virker som det er varierende fra person til person hvorvidt dette er et symptom...

Føler meg veldig gravid, så er redd det kan bli superskuff om det viser seg å bli bom.

Har startet testing og jeg da, hehe. Neg g-test. Svakt utslag på el-test.

Lykke til ønskes alle!

Skrevet

Noen her som vet om yamsrot kan øke pms plager?:P Står jo at det jeg går på er for å forhindre pms.. Men nå er jeg 8dpo og jeg har veldig ømme pupper, kjenner det stikker i de hele tiden og de er en str større, og jeg som vanligvis har vanskligheter med å grine, griner nå for ingenting,begynner å grine for koselige ting.. Helt flaut, hvis jeg ikke er gravid nå så tror jeg at jeg har blitt gal;)

Skrevet

Jeg bør bare være gravid! Er så trøtt om dagen at det er helt sykt..MÅ sove minimum en time hver ettermiddag, og er likevel stuptrøtt resten av kvelden. Hvis jeg ikke er gravid, og er så trøtt nå, tør jeg ikke tenke på hvor trøtt jeg blir når - og hvis - jeg blir gravid...kommer jo ikke til å fungere!

Skrevet

Ikm tirsdag. Ømme bryster, stikking i nedre del av magen, veldig tørst, konstant sliten, veldig glad og trist av små ting. Fikk en nesten usynlig strek på gtesten i sta, men tør ikke håpe. Som andre skriver her, så føler jeg meg ikke gravid. HÅPER <3

Skrevet

Har vært litt passiv her den siste uken, mye å gjøre :) Men nå er jeg spent på uken som er forran oss :) Symptomene strømmer på (eller er det bare innbildning) ? Har hatt mens murringer siste uken og ømme bryster :) Venter bare på at denne uken skal bli overstått med spenninger :) Har IKM 10.11 :)) Skal klare å vente å teste til tirsdagen :) Føler liksom på meg at jeg er gravid, men er så redd for å bli skuffet og at det bare er innbildninger...

Følger med på dere alle denne uken og håper det går riktig veien for oss :))

God søndag :)

Skrevet

Inatt drømte jeg at jeg var blitt gravid :)

Mine symptomer er:

* Stikker rundt brystvortene, kan kjennes ut som de klør litt også

* Mensmurringer hver ettermiddag/kveld. Idag kjennes det ut som mens er rett rundt hjørnet, så går å sjekker på do heeeele tiden...INGEN tegn til spotting eller TR. :D Venter ikke før torsdag uansett!

* Har ei kvise i ansiktet, har aldri kviser ellers.

* Hvitt, tykkt utflod som kommer

Håååper håååper!!!!!

Skrevet

Det dukka jammn opp ei kvise midt på nesa her hos meg også...det har jeg ikke hatt siden tenårene. :S tar alle tegn jeg kan få! ;) ellers har jeg litt stikninger nesten helt der nede også er jeg trøtt...men det er jeg alltid. småbarnsmor vettu ;)

Skrevet

he he...fantastisk navn..:-) bruskork.

her er det stille....bare litt pms symtomer...:-(

Skrevet

Hei, hatt en liten pause fra bim, men nå jakter jeg på symtomer hele tiden hihi.

er oppblåst og har en del luft, tyngdefølelse på høyre side i magen, litt halsbrann og småkvalm innimellom.

Og så har jeg en humør som tar helt av for hver minste filleting hihi.

er ennå noen laaaange dager til ikm som er til søndag og håper jeg er gravid, men innerst inne trur jeg det ikke har klaffet denne mnd heller. men men tiden får vise.

håper på det beste.

Skrevet

Hei hei :o)

Jeg er ny her inne (vært på Bim/ Dib før) men dette er først gang på Bli gravid siden. Er vår første offisielle pp, har også brukt el-tester for første gang, er kjempe spendt på om det har klaffet.

Symptonene kan både være Tr og graviditet: Føler meg ekstremt oppblåst, hadde to/ tre dager med skikkelige tak i korsryggen i forrige uke, mensmurringer og ømme bryst.

Hmmm... Heller nok mest mot å tro det er tegn på Tr, men man håper jo :0)

Lykke til alle sammen, spenende uke vi har forran oss :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...