Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde IKM i går, er kvalm, å ikke fått mens ennå. Men tenker at jeg sikker er kvalm på grunn av spenningen med å gå å tenke på om jeg kan være gravid. Å sikkert derfor mensen også lar vente på seg... Hadde egentlig bestemt meg for å ikke teste før søndag morgen, men tror kanskje jeg ikke klarer å vente lenger :-) Har bare en test, å er såååå nervøs for å ikke få to streker. Tenker at hvis jeg ikke får positiv test så går kvalmen over og mensen kommer... Å hvis ikke kan jeg jo kjøpe ny test... Bare sånn at apotekdama ser rart på meg, å resten av den lille plassen jeg bor på også tror at jeg er gravid... ;-)

Men for å være litt seriøs, kan jeg teste midt på dagen, eller er det fullstendig bortkastet? Tenkte å vente til det er 4 timer siden sist jeg tisset og ikke drikke noe i mellomtiden, det skulle jo kunne klare seg vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei m*78.

Fikk sommerfugler i magen sjøl jeg, av å lese innlegget ditt!!:-)

Vet VELDIG godt hvordan du har det nå. Det er sååå vanskelig å vente med å teste. Selv har vi bestemt at vi skal vente hele TO uker til med å teste!! DET er tålmodighetsprøve!

Når du kun er 1 dag over IKM ville jeg testet med morgenurin. Jeg er ikke noen ekspert på dette, men er rimelig sikker på at det er det beste såpass tidlig.

Du kan bestille tester på nettet også!

Lykke, lykke til!! Jeg krysser alt som krysses kan for deg:) Hold meg oppdatert da!

Skrevet

Skal prøve å la testen ligge :-) Ikke lett dette nei... Klarer du å vente i to uker til da? Hvor lang tid tar det å få tester om man bestiller på nett? Både vil og ikke vil bestille tester fra nett, men er redd det bare vil føre til at jeg "overtester". At jeg med hvert minste lille symtom bare må springe ut på badet å ta en test, å sånn vil jeg egentlig ikke ha det...

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på hvor lang tid det tar å få testene, for jeg har aldri gjort det selv. Men sjekk ut http://www.billige-tester.no/, så kanskje du finner svaret der. Det burde jo ikke ta alt for lang tid, i og med at det er et sted man bestiller ting man har bruk for rimelig kjapt!

Enig med deg at der er greit å ikke bli en overtester! Da blir det fort slitsomt tror jeg. For ikke å snakke om alle skuffelsene. Det er derfor jeg vil vente såpass lenge nå også. Jeg vil ikke bli skuffa hvis testen er negativ.Jeg har så uregelmessige sykluser, så jeg vet aldri helt når TR kommer, derfor venter vi såpass lenge med å teste nå.

Gi en liten lyd når du har testet da! * krysser fingrene*

Skrevet

Jeg har heller aldri bestilt fra nettet, men har lest her at de kommer dagen etter at du har bestilt. Du får forte deg å gjøre det nå :) jeg ville også testet på morgenurin. Lykke til, og så må du fortelle hvordan det gikk!!

Skrevet

Jeg bor også på et lite sted, og ønsker ikke å gå på apoteket her for å kjøpe tester.. Jeg bestilte EL-tester fra billigetester.no onsdag ettermiddag/kveld. De sendes fra Sverige, men kom i posten I DAG! Det er kjempeimponerende =) I tillegg kostet testen mye mye mindre på nett ift apotek. Så ta en test du ;) om den er negativ så bestiller du ny som du kan ta neste uke om tanta fortsatt ikke er kommet :) Lykke til :)

Skrevet

På billigtester tok det 2 dagered den dagen jeg bestilte. Lykke til med testinga :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...