Trultemor til 2 1/2 Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 litt høyt oppe, akkurat som knip, men er allikevel ikke det om dere skjønner? kvalm itilegg, og gulper en del..ganske ubehagelig... Noen med tips/råd for hva som kan hjelpe?
Med_håp_i_magen Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Kan være helt uskyldig, men om det sitter oppunder brystbeinet ville jeg få det sjekka - det kan være svangerskapsforgiftning. Jeg ringte sykehuset ca uke 35 med smerter høyt i magen, og fikk full sjekk. Det viste seg bare å være muskler som var vonde p.g.a. at magen vokste for fort, men heller en sjekk for mye sier nå jeg... Smertene har forresten blit noe mindre etter at magen sank ned
Trultemor til 2 1/2 Skrevet 5. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2010 Nå har jeg hatt det i over ett døgn, våknet igår morges med det. Er jo litt redd for at det skal være svskapsforgiftning da jeg har hatt det 2 ganger før..men blodtrykket mitt er fint, og har ingen andre symptomer..babyen beveger på seg også. Men, takk for svar, ser litt an nå etter å ligge på sofaen en liten stund til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå