snappy Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Til dere som har opplevd festeblødning, hvor mye blod kom det?
To gutter + en til? Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Hei Snappy, blør du? Hvilken dag er du på? Jeg vet ikke helt ennå om det var festeblødning jeg hadde, men denne syklusen hadde jeg i hvertfall en blødning på dag 9 etter el, som begynte om kvelden ca kl 22, og som var over dagen etter rundt kl 15. Jeg hadde også en del murringer og ubehag. Det aller første var bare litt rosafarget slim på papiret, dagen etter kom det mer, men da var det mer mørkerød, kanskje litt over i brunt. Det var en del på papiret da, så jeg skvatt litt og tenkte at nå får jeg en tidlig mens. Men etter kl. tre den dagen kom det ikke mer rødt, men hadde brunfarget utflod i hvertfall i ett døgn til, hvis ikke mer. Vil anslå mengden til å være 1-2 ss, kanskje, hvis jeg skal være så spesifikk;-P Nå er jeg på dag 14 e. el, og har fortsatt ikke blødd mer. Pleier å ha lutealfase på min. 13, max 15 dager, og jeg pleier å spotte litt 1-2 dager i forkant. Så nå er jeg rimelig spent. Har hatt god følelse, for jeg er veldig nær ved å besvime flere ganger om dagen når jeg reiser meg, og det var sånn jeg skjønte jeg var gravid første gang. Men jeg har også mensmurringer, så jeg kjenner jeg er litt redd for at det ikke har klaffet likevel.
LiteNurk Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 Det var ikke mye i det hele tatt. Det kom bare en "dose", og det var helt brunt. Over like fort som det begynte.
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 5. november 2010 #4 Skrevet 5. november 2010 OM det var det jeg hadde, så var det litt rosa utflod på papiret 2 ganger på en kveld og deretter stoppet det. Det var 8 dpo og jeg testet svakt positivt dagen etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå