Gå til innhold

Hva ønsker dere dere i julegave til barn i 5-6-7 mnds alderen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk spørsmålet i går og er i grunnen helt blank. Kunne jo sagt klær, men liker å kjøpe dem selv siden jeg er litt (veldig) kresen på farger, stoffer og hvor feks knapper sitter og om sømmer osv er harde. Så da blir det jo leker, men kan jo ikke ønske leker hos alle, det blir jo veldig mye, for ikke å snakke om at vi har jo huset fullt av leker fra før...

Hva ønsker dere dere til barna? Noen "smarte" tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En spesifikk vinterdress eller noe. Spesifikke leker sånn at du slipper en masse leker du ikke bruker. Vinterpose hvis du ikke allerede har.. Folk kan jo feks spleise på en dyr ting. Gavekort er jo greit kan du si så kan du kjøpe klær og sånn selv.

Skrevet

Vi ønsker oss skinn til å ha i vognen når hun begynner å sitte. Smykkeskrin som hun kan ha alle smykkene hun fikk til dåpen, en utedress vi kan ha utover våren, Babysvømming , pysj, ullklær ol.

Ja det er utrolig vanskelig å komme på hva en kan ønske de små. :)

Skrevet

Hjelp til bilsete nr 2, gavekort, penger i banken (av besteforeldre),gåstol(har kjøpt selv), gåbil (vogn),sengetøy. Dette er hva jeg kommer på. Sliter selv hehe.

Skrevet

Her var det mange gode forslag, tusen takk, særlig penger i banken og gavekort. De andre tingene har vi stort sett siden dette er barn nr 2. Kom også på at han etter hvert skal på eget rom, så vi kan jo ønske oss ting til rommet, som feks noen koselige lamper, gardiner osv.

Skrevet

Jeg har ønsket en brio gåvogn til han. Jada, er litt tidlig, men han kan jo like gjerne få den nå til jul istede for bursdagen hans noen mnd senere..

Så aner jeg ikke.. Vi har alt vi trenger, og er ikke sikker på størrelsen hans etter jul.

Skrevet

siden vi ikke har gymmatte / Krabbeteppe så ønsker vi oss det til lillegutt..

og kanskje en ullgenser, og ullsokker..

Skrevet

Vi ønsker oss ulltøy,barnehage ting(siden han begynner i bhg rett over nyttår), hjelp til bilsete nr 2, og ellers klær i str74-80. Greit å ha siden han bruker 74 nå:)

Ny trappegrind ønsker vi oss også:) ellers leker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...