Gå til innhold

Ja da var jeg her igjen... Venter nr 4!!!

Anbefalte innlegg

Det var slett ikke planlagt men nå begynner jeg å venne meg til tanken om å bli 4 barns mor. Kjenner jeg blir helt handlingslammet ved tanken innimellom men vi vet jo hvordan barn lages så jeg kan absolutt ikke klage... De 3 vi har fra før er 9,6 og snart 2 og er veldig greie så dette kommer nok til å gå helt fint. Kjenner faktisk at jeg begynner såvidt å glede meg;) Dumt at jeg har gitt bort det meste av tingene for vi var jo såååå sikre på at det ikke skulle komme flere! Hvis ingenting skjer så blir jeg 4 barns mor i begynnelsen av juli;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142521704-ja-da-var-jeg-her-igjen-venter-nr-4/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!!

Godt å se det er flere som har fått litt sjokk denne uka....

Dette blir min 3, og vi hadde planer om å få en til, men ikke akkurat NÅ...

Har en jente som er 7 mnd, så hadde tenkt å vente litt til.

Må si det samme som du, man vet jo hvordan de lages..., men jeg har virkelig passet meg, så skjønner det ikke helt ennå.

Jeg kjenner igjen den handlingslammende følelsen, orker ikke tanken på å leite frem gravide klærne på lenge, og blir KVALM av tanken på å gå høygravid....

Akkurat tanken på å få en baby til skremmer meg ikke så mye, det er de gravide mnd som byr meg mest imot akkurat nå.

Gratulerer til deg også;)

Godt vi er flere sjokkerte her;) Jeg gruer meg også for svangerskapet! Har ikke har lette svangerskap, vært sengeliggende og innlagt på sykehus i lengre perioder pga truende fødsel. Minstejenta kom 5 uker fortidlig men hun kunne like gjerne ha kommet mye før. Det blir ikke lett å ta det med ro med 3 unger i huset!

Gratulere :)

Her i huset ventes også nr 4, de andre er 12,snart11 og 3. Så vi gleder oss til en liten en,men foreløpig er ikke svangerskapet sånn som forventet.Er mye kvalm,uggen,hodepine og trøtt,har ikke vært det før.

Jeg har termin i midten av juni:)

Masse lykke til:)

Annonse

Gratulerer:) Vi venter også nummer fire i begynnelsen av juli - hvis alt går bra. Ble plutselig gravid i fjor vinter, noe som absolutt ikke var planlagt. Den graviditeten endte med en MA, da hadde jeg begynt å glede meg til å bli mamma igjen. Bestemte oss for å forsøke en gang til - så kan vel egentlig si at graviditeten ble planlagt likevel da;))

Hei!

Vet ikke om du husker meg fra gruppen for de truende premature, men vi ligger visst likt i løypa nå...Gutten min blir 2 i desember, ble født to uker før termin, så det gikk bra...uventet gravid nå, og termin rundt 6 juli tror jeg :) er livredd for tvillinger, men tror det er ei jente... :)

Har skrekken fra sist både i forhold til kvalme halve svangerskapet og sviktende livmorhals fra uke 28...

Ja det husker jeg godt;) Koselig at det er "gamle" kjente her! Husker at du klarte å holde gutten inne lenger enn ventet, blir spennende å se hvordan det blir denne gangen da. Jenta mi kom 5 uker før termin og legen min frarådet meg å få flere barn da det var stor sannsynlighet for at det ikke kom til å gå like bra neste gang. Men nå er jeg jo gravid og det er ikke så mye å gjøre med det annet enn å håpe på det beste og gjøre mitt for at det ikke blir en mer prematur baby neste gang;)

lykke til i svangerskapet da, jeg er som deg livredd for tvillinger men vi får oppdatere hverandre om hva som skjer da;)

Var ikke helt planlagt her heller... :) grunnen til skrekk for tvillinger her er

- sterk positiv test på ETTERMIDDAG 10 dager etter eggløsning

- 12 dager etter eggløsning viste ukeindikatoren at jeg var 4-5 uker på vei

- 14 dager etter eggløsning viste ukeindikatoren over 5 uker på vei

- 19 dager etter eggløsning viste hcg-nivå at jeg var 2 uker lenger på vei enn jeg visste jeg var.

Tidlig ultralyd i neste uke eller uka etter...jeg er spent!

• 2 uker senere...

Annonse

selv om dette bare blir mitt 2 barn (er i tillegg bonusmamma til 2). Har lenge forhandlet med mannen min om å få et barn til, og en dag så bare overrasket han meg og var klar.....på første forsøk var jeg gravid igjen.

Føles litt rart å være gravid igjen, første gangen var alt så nytt..og jeg fulgte ALT som sto om graviditeten på nett...nå glemmer jeg det stadig av. Har termin 21 juli.

Hei hei! Jeg venter også nr 4. Har veldig blanda følelser overfor dette. Var ikke planlagt. Mine er 4,2 og 1 år, så gruer meg til hele svangerskapet. Alle de andre svangerskapene har jeg vært så dårlig form. Skjønner ikke hvordan jeg skal komme igjennom dette. Men det må gå:) Får bare så dårlig samvittighet for de andre jeg har - at jeg ikke skal strekke til osv. Men begynner sånn smått å glede meg og babyen skal bli godt planlagt før den kommer:)

Har termin 12 juli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...