Peispå! Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Har dere det bra? Prøver å følge med dere:-) Hvordan er formen?
Carina har to små gull Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Heisann Joda jeg er her enda jeg OG det går barestrålende. Fikk jo se lille nurket for litt over 2 uker siden og alt så helt perfekt ut Og kanskje får vi ei jente. Er 16+2 idag, fikk høre hjertelyden på onsdag hos jordmor som lå på 135. Lurer på om jeg av og til kan kjenne liv Kiler av og til der nede Ellers er formen super, lurer på om bekkenet begynner å skrangle litt, så tar en uke av gangen. Litt problemer med å sitte. Hvordan går det med deg da???? Klemmer fra meg
Peispå! Skrevet 5. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2010 Så koselig! Er så superglad for dere begge. Hang og "slang"inne på bli gravid ei stund før vi skulle prøve, og fikk etterhvert med meg litt om historien rundt både deg og M+ lille snuppis. Nå nesten ett år senere og med 2MA i bagasjen, er det rett og slett så oppløftende å se dere "slitere" lykkes:-) Gravid igjen for 3.gang i år, og nervene i helspenn, Blir derfor beroliget og så veldig glad over å se at det mest sannsynlig går veien for dere også!- Det gir håp:-) Så må jeg også si at dere to + Tirilgirl er en stor grunn til at jeg etterhvert har trivdes så godt på disse sidene. Alltid hjelpsom, oppmuntrende og flinke til å dele av erfaring,råd og tips. (forresten mange fler også som er snille....men, har ofte lagt merke til dere:-) Fint å se en oppdatering på at alt går bra med dere. Ha ei super helg!' Klem fra meg
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 5. november 2010 #4 Skrevet 5. november 2010 Hei igjen Så hyggelig å bli spurt etter... Formen er ikke akkurat på topp, har slitt veldig med kvalmen de siste ukene (hyperemesis), men så lenge alt er bra med den lille i magen, så skal jeg tåle å være kvalm i 5,5 mnd til, hehe Er nå 14+3 i dag og skal til ny UL om bare 6 dager, da vil jeg være 15+2, så krysser fingrene for at alt fortsatt er bra!! Det var jo det for 3 uker siden, så har jo ingen grunn til å tro at det fortsatt ikke skal gå bra! Det er vel bare det at det sitter litt i, den bagasjen man har med seg fra før, nemlig å ha mistet flere ganger, da blir man vel litt mer nervøs - for man vil jo så gjerne at det skal gå bra denne gangen Er veldig spent og nervøs foran torsdagens UL Koselig å se "kjente" nick her inne, 2 tri er jo ett utrolig trivelig forum synes jeg, men har ikke orket å være så aktiv som jeg var før og mye er jo pga formen min, men leser meg stort sett opp og følger med via mobilen, får ikke gjort så mye annet fra senga eller sofaen, hehe Håper at dere har det bra, ønsker dere en riktig, riktig god helg Her er det strålende flott vær på østlandet i dag, sol fra skyfri himmel, mmmmm Klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå