Gå til innhold

hvordan hole ut disse siste ukene ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

38+1 å er sååååå lei nu,vet ik hvordan jeg ska holde ut disse siste ukene,vet jo at bebien kommer når ho e klar.mn er så lei,får ik sove,halsbrann og kroppen har ondt over alt.

nån som har d slik eller har gode tips ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei, det som hjelper meg med og sove hele natten gjennom er gavicon tyggetab, tar to stk før jeg legger meg, og skyller og pusser tenna etter det, som får bort all smaken, hender seg jeg har vondt i holde da jeg legger meg, og da tasr jeg to paracet attat, da får iallefall jeg sove natten gjennom, : )

men ellers er det bare og prøve og pleie seg selv så godt man kan, ta en varm dusj eller bad før man legger seg, alltid godt og legge seg varm og ren (hjelper vist mot urolige ben så jeg her inne:)

uansett lykke til :)

Skrevet

Hei.

Ja jeg har hatt den sånn selv de siste 2-3 ukene... er nå i uke 39 nå jeg kjenner at det nærmer seg ett eller annet...

Hvis du ikke får sove på natta`n så prøv på dagen, om du ikke får sove så er det godt å få hvilt seg uansett... Strekk deg ut på sofa`n og bare slapp av i hele kroppen..

Når det kommer til halsebrann så har jeg faktisk spist Lovehearts og drukket litt melk/sjokolademelk, noe som har hjulpet meg i nødens stund:)

Verkende kropp har jeg ikke noe annet råd for enn å slappe av... Leg deg på sofa`n/ senga og les en bok, broder en duk, se på tv, løse kryssord...

Nå har du jo ikke lenge igjen da... heldigvis:)

Hold ut så godt du kan og lykke til med fødsel og alt:)

Skrevet

Hei hopp! Jeg har 2 dager igjen nå, syns tiden har gått superfort - og det gjør den enda. Det jeg begynte med etter at jeg startet permisjon var å gjøre en ting for meg selv hver dag - bare fordi jeg har lyst og fortjener det. Som f.eks. frisørtime, freshe opp stua med en rosebukett, fotpleietime, kjøpe favorittpålegget, kinobilletter til meg og sambo eller lese en bok. Trenger ikke koste noe heller, men hver dag har jeg en ting som jeg har lyst til å gjøre som jeg kanskje vanligvis ikke tar meg tid til/unner meg. Det beste jeg har gjort er nok alikevel fotpleietimen, for det er jammen ikke lett å være føtter under denna kroppen om dagen. Ift vondtene jeg har nå prøver jeg bare å tenke at hver eneste lille vonde ting er en forberedelse til fødselen, leddbåndene rundt bekkenet slarker, kynnerne er vonde, det stikker i underlivet, ungen sparker meg i ribbeina osv.. Det er ikke bestandig like enkelt, men man må nesten prøve å se noe positivt i det som skjer selv om det føles dritt enkelte ganger. Det er kanskje ikke så mye positivt med halsbrann, det er rett og slett jævlig! Men prøv å ta vare på deg selv, og lag deg litt småplaner, så blir det i alle fall ett lyspunkt å se fram til hver dag :) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...