Gå til innhold

Jeg klør på brystvortene!!! Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhrr...irriterende! Hva kommer det av? Det klør veldig...også er det jo vondt/sårt å klø på de...vanskelig!!!

Hmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg også hatt i perioder.. aner ikke hva det kommer av, og kan ikke se noe galt med dem. Men - det har gått over, og nå er det bare en sjelden gang iblant at det klør litt. Smører litt med brystvortesalve hvis det blir for ille..

Skrevet

Heia:)

Klødde her også for noen uker siden, etter det kom det litt råmelk. Kan jo være det hos dere også:)

Skrevet

Ja, har hatt det noen ganger, men heldigvis ikke konstant. Har ivertfall funnet ut at bh'er med sømmer som treffer brystvortene ikke er aktuelle for tiden. Et lite tips :-)

Skrevet

Ja, jeg også gjør det, meeeget irriterende... Er så irriterente å klø på steder som er vanskelige å klø...

Skrevet

Jaaa....det klør og klør ! Husker ikke det fra forrige gang. Det er veldig irriterende :-)

Skrevet

Jeg klødde så mye en periode i 2.tri at jeg nesten ble sprø.. Fikk sår og skorper også, og det gjorde ikke kløen noe mindre..

Nesten mer vanskelig å la være å klø på det enn på myggstikk.. Gikk over etter hvert da. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...