Gå til innhold

Fødeansikt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei, jeg har nå fått høre jeg ahr fødeansikt, kalrer ikke helt og se selv hva det vil si men ;) flere som har fått beskjed om det her? og ser dere det selv?? hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja. kanskje folk tenker fødeansikt hvis du har begynt å få litt vann i ansiktet? huden blir jo litt sånn blank og annerledes da :)

Skrevet

hei,her om dagen var det ei dama i bhg til guttungen som sa st jeg hadde det typiske sløret i ansikte som man fikk når det ikke va lenge til fødsel.. lure på hvordan ett fødefjes skal se ut.håper virkeli jeg får det veldi snart !!!!

Skrevet

Fødeannsikt kommer snikende, og kanskje hverken du eller din kjære som ser deg ofte merker det. Men bare vent til du ser bildet av degselv en stund etter fødsel så ser du det. De litt hovne lepper og kjaker;) ta masse bilder nå siste tiden!

Skrevet

Nesen min har blitt større.... høres helt komisk ut, men slik føler jeg det. Slik var det på slutten med de to andre også :)

Skrevet

Har fått samme beskjed selv, av både jordmor og akupunktøren min. De sa at : Oj se der ja! Nå er det ikke lenge igjen, for nå har du fått det draget over ansiktet"

Spennende å se om jeg føder snart da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...