lillevanilje Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 I dag går jeg over i uke 10 og det føles herlig! Tenk nå er nesten alt på plass der nede: armer, ben, fingre, nyrer, lunger, hjerte + + Hittil er det bare min aller beste venninne som vet og i dag skal jeg fortelle min kjære søster og så går nyheten til famile og resten om et par uker. Det er første gangen for meg og alt føles nytt, sprøtt og noen ganger klarer jeg ikke ta det innover meg, mens andre ganger kan jeg gråte av glede! Kvalmen er på vei tilbake, jeg våkner ikke om natta så ofte for å gå på do og føler meg generelt litt bedre for hver dag - nå gleder meg meg bare til å få en mage som synes litt så jeg virkelig kan nyte å være gravid. Håper ryktene om andre trimester stemmer - at det er kremen av svangerskapet Noen andre som er ca like langt på vei? Hvordan er formen deres? Hva slags tanker har dere om dagen? Har dere fortalt de fleste rundt dere enda? Lykke til videre og god helg til alle første trimesterdamer!!
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Hei! Jeg "fyller" 10 uker i overmorgen, soendag, saa er omtrent like langt paa vei som du! Herlig aa ha kommet saa langt ja, og helt utrolig aa vite alt som er ferdig utvikla paa den lille der inne, som ikke engang kan hverken sees eller foeles... Har selv vaert veldig heldig med symptomer og plager, og har bare hatt smaa episoder med kvalme og oppkast. Fryyyktelg troett, som jeg enda er og vonde bryster. Men da er jo alt som det skal:) Alle vet gladnyheten rundt meg. Var altfor kry og vanvittig glad til aa holde det hemmelig! Dette er saa fantastisk, jeg kan nesten ikke tro det er sant! Lykke til videre!
paper Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 Lant inni min 10.uke, bikker til uke 1 søndagen) Så da er vi like langt ca vi da!!!!! Formen er såder:) trøtt, litt kvalm og sliten. Ellers nyyter jeg å være gravid, igjen,jeg!! GOD HELG
helene0: jan09+jun11 Skrevet 5. november 2010 #4 Skrevet 5. november 2010 10 uker i dag, jeg og. Ikke så veldig god form for å si det sånn. Begynner å bli faderlig lei av oppkast Prøver å tenke på det fantastiske inni magen og kose meg med det. Det er jo verdt det til syvende og sist
leonore.1 Skrevet 5. november 2010 #5 Skrevet 5. november 2010 Var 10 uker på onsdag - hurra. Følte at det på et vis var en milepæl, uten at jeg vet hvorfor. Er i god form, vondt i puppene og litt trøtt, men ellers føler jeg meg tipp topp:-) Har ikke fortalt det til særlig mange og begynner å ergre meg litt over unnskyldninger for hvorfor jeg ikke drikker og hvorfor jeg ikke maler (har nytt hus). Gleder meg til alle vet. Tenkte å vente noen uker til.
kula1982 Skrevet 5. november 2010 #6 Skrevet 5. november 2010 Jeg er i min 10.uke (9+5) i dag. Formen min er fin bortsett fra at jeg er kjempe trøtt hele tiden. Matlysten er værtfall på plass ))))) Klarer ikke å skule det lengre pga det vises godt på magen, så etter helgen så braker det løs )))
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 5. november 2010 #7 Skrevet 5. november 2010 9+5 idag, så runder 10 på søndag. Jeg har hatt min kvalmeste uke så langt. Og det har vært ILLE. Men energien er på vei tilbake nå, så kan hende kvalmen også gir seg snart. Merker på buksene mine at mangen er litt stårre, men jeg ser heldigvis ikke gravid ut helt ennå.
lillevanilje Skrevet 8. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 8. november 2010 Så koselig å høre fra andre som er ca like langt. Mine pupper er også helt sykt ømme - ble enda verre denne helga enn før. Så gøy at noen begynner å få mage som synes. Jeg kjenner det på at buksene er trangere, men det er vanskelig å se (for noen andre enn meg - og selv jeg må legge godvilje til). Nå har vi et lite foster jenter - ikke et embryo. Det må jo få lov å være en liten markering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå