Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom over dette forumet i går og har lest gjennom enormt mange tråder allerede. Planen var å sette i gang over nyttår en gang, men jo mer jeg har lest jo mer klar har jeg blitt over at jeg har tenkt lenge nok, og ikke har noe lyst å vente lenger. Så om alt kan ordnes på så kort tid så håper jeg å reise ned til CFC allerede om to uker cirka - hvertfall i desember.

Jeg spurte også i går om hvor viktig det var å gå til gynekolog og scannes, og svar har ført til at jeg allerede har fått time hos en gynekolog. En gynekolog dere i diverse tråder har anbefalt (spesielle og gamle, men flinke Steier).

Jeg er bare gira! ... for å endelig kanskje kunne sette i gang med drømmen min og for å se mange i samme situasjon som i tillegge virker veldig hyggelig og behjelpelige :)

Takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Linda'en

Jeg deler dine opplevelser om forumet, man får gode ideer og hjelp her. Jeg har lest mye i sommer og om en uke skal jeg gjøre DET!

Lykke til

Skrevet

Å så spennende! Krysser fingre og tær og ønsker deg lykke til :)

Skrevet

Hei Linda`en

Jeg var på CFC i dag. Tok drosje fra Kastrup til Nørrebro senter, hvor klinikken ligger. Kostet 303kr...ca 20 min.

Billigere å kjøpe billett fra flyplassen, hoppe på et tog,bytte på Nørreport stasjon til buss 5A mot Husum Torv.Du kan bruke samme billett så lenge du har betalt for mange nok soner. De har enkle og oversiktlige kart ved automatene. I bussen kan du følge med på skjermer hvor du er =) Veldig enkelt! De hjelper deg gjerne på flyplassen om du ikke finner billettautomat og sånt. =) På tog må du har forhåndsbetalt billett, men på bussen kan du betale med kontant.

Om du skal på shopping på Strøget etterpå,kan du ta samme buss tilbake til Rådhusplassen. Og fra Rådhusplassen tar du 5A til Kastrup igjen. For kr25,- Kunne ikke vært billigere eller enklere =D

Jeg bestilte flybillett tur-retur på onsdags kveld,,, var så sikker på at digital eggløsningstesten er pos på torsdag. Men det var ikke det!! Tok en billig test som da slo ut pos og ringte til CFC og fikk time til fredag. Torsdag ettermiddag ble dig.test pos...phuh... Så nå tror jeg at timingen var perfekt! Reiste 6.30 hjemmefra og var tilbake 19.00... selve inseminasjonen og scanningen tok 2 minutter

Lykke til!!

Skrevet

Spennende, du skal med andre ord teste rundt den dagen jeg (forhåpentligvis) skal ned min første tur - masse lykke til! ;)

Tusen takk for mye nyttig informasjon, tenker veldig mye på alt det praktiske nå. Tror til og med jeg skulle ha funnet frem til CFC uten taxi med den gode forklaringen din, men jeg er så lite reisevant at jeg tror likevel ikke jeg tør annet enn å sette meg i en taxi (som jeg håper står på rekke og rad rett utenfor), hehe... Jeg er håpløs på sånt :)

Har du forresten vært mange ganger for inseminasjon på CFC?

Skrevet

Var der nå for 4. gang. Spurte om å få Pergotime, eller lignende i tilfelle jeg må tilbake, men fikk beskjed om å ringe om\når jeg får mensen...2503-. norske for en runde pluss reise tar på økonomien men vi får håpe vi begynner å nærme oss =D Har betalt med cash en gang, men de andre gangene har jeg fått regning. De har ikke bankkort terminal..

Når du kommer ut av terminalen, står drosje rett utenfor og venter på deg. Bare følg skilting så finner du sikkert =) =) Han som kjørte meg sist var veldig nysgjerrig så jeg valgte å ljuge litt ;-)

Ønsker deg masse lykke til. Håper det klaffer fort!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...