♥H♥prøver endelig... Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Siden jeg har pcos og ikke peiling på når jeg har eggløsning vurderer jeg å begynne å ta tempen... har hørt om at man skal ta tempen hver morra.. og så når det stiger er deg eggløsning !? Vel som dere ser er jeg ikke helt sikker på metoden her... så om noen kan fortelle hvordan dette fungerer... eventuelt andre metoder for å finne ut når eggløsningen er på plass..?! Noen andre her fortalte at eggløsningstest ikke var det beste når man hadde pcos...?! Heeelp!
Petrine +spire=❤ Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Hei Dersom du tenker på å tempe anbefaler jeg deg å kjøpe ett termometer med 2 desimaler. Tempe hver morgen med det samme du våkner. Etter el vil tempen stige og holde seg høy frem til TR. Hos meg er etmpen alltid under 36.50 før el og alltid over etter. Stort sett ligger tempen 0,40 grader høyere etter el, på meg da. Du må nok tempe en stund for å se hvordan mønster du har. Å noter ned hver dag i ett skjema kan være lurt =) Lykke til!
To gutter + en til? Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 Jeg har tempet tidligere (og har pcos), og har funnet el med en kombinasjon av de to. Ulempen er at man kan bli litt stresset av tempingen siden den hele tiden, her eneste dag, er en påminnelse om at man driver og prøver. Fordelen er at du får en ganske god indikasjon på om du faktisk har el, og det er jo greit å vite:) Jeg anbefaler deg å bruke sidene til pernille.info og/eller fertilityfriend.com for å sette deg inn i tempingens mange mysterier og finesser. Dessuten er det en tempetråd på sidene her hvor du sikkert kan få råd og vink. Og så må du selvfølgelig ha et termometer med to desimaler, da, det er det ikke alle termometre på apotekene som har. Synes å huske at jeg kjøpte mitt på nettet, tror det var en annen som fikk svar vedr. dette tidligere i dag (har hengt litt for mye her inne i dag, ja). Lykke til med jakten på eggløsningen! Det er litt moro å tempe også - da har man liksom noe å drive med, og så kan man more seg med å lete etter lignende temp.kurver på fertilityfriend. Mye moro der!
♥H♥prøver endelig... Skrevet 5. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2010 Tusen takk for svar Tenkte å gå til innkjøp av termometer i helgen!! Så får vi se hvordan det går .. hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå