Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har falt litt for dette navnet i det siste.

Vil gjerne ha deres meninger:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste en bok en gang hvor det var en skikkelig bitch som het Sabina. Jeg klarer aldri bestemme meg for om jeg elsker eller hater det. :P Jeg kunne aldri brukt det selv, men hvis du liker det godt, så synes jeg du skal bruke det. Det er i alle fall hverken oppdiktet eller topp 10. :)

Skrevet

På navneguiden kan du lese om Sabina

http://www.barnimagen.com/felles/navneguiden/jentenavn?s=f&n=Sabina

Sabinerkvinnene i italia var etter sagnet de som berget sitt folk fra å bli ødelagt i krig med nabofolket, fordi de allierte seg med fiendens kvinner, de satte seg ned midt mellom de krigende partene slik at de ga opp å slåss

Jo, da må vel Sabin/Sabina være et bra valg..

Skrevet

Kjenne ei som hete Sabine, og syns det klinge bedre enn Sabina =)

Skrevet

Synes ikke det er spesielt fint, men det er meg ;o)

Skrevet

Ikke det jeg ville kalt et vakkert eller nydelig navn, men det har jo utelukkende med smaken min å gjøre. Dersom du synes det er nydelig føler jeg overhodet ikke noe behov for å stoppe deg fra å bruke det, regner med det er et ganske originalt valg også:)

Skrevet

Nei, det liker jeg ikke!

Skrevet

Skjønner ikke helt slakten navnet har fått her..

Sabina er aldeles ikke et stygt navn!

Ikke blant mine topp-navn men det er både ganske pent og originalt!

Liker du det så kall dattra di det: så slipper hun å være en av tre i klassen med samme navn :)

Skrevet

Er da vitterlig ikke såååå mange som slakter det? Er noen som slakter, noen som sier det er fint og noen som kommer med nyanserte meninger. :) Hun ba da om meninger, gjorde hun ikke? Men ellers er jeg enig. :)

Skrevet

Beklager, men jeg tenker midtsidepike...

Skrevet

Jeg liker det ikke. Jeg synes det er et "kaldt" navn og i tilegg litt for jålete for min smak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...