Gå til innhold

guttemage eller jentemage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

guttemage eller jentemage? stemte det med ul?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har definisjonen på guttemage! En skikkelig tutemage som står rett ut! Er nå i 39. uke og har nesten ikke lagt på meg noe som helst på sidene! KUN fremme!!! Og jeg vet at jeg får en gutt... har hatt flere ultralyder.

Så hos meg stemmer iallefall magen med UL... :)

Skrevet

Har også typisk guttemage med gutt inni :-)

Skrevet

har typisk guttemave jeg og, men de sa jente på ul. så blir moro å se.

Skrevet

ha nå gutte i magen å det synes. magen tyter ut, ikke lagt på meg noe særlig på hoftene..

sist fikk jeg jente, å da vr magen mindre men rundere, begynte bak på hoftene.

så jeg merker forskjell :)

Skrevet

Jeg har en stor og rund mage, en typisk jentemage sies det. Og inni magen ligger det ei jente :)

Gjest Mentha♥med kul på magen♥
Skrevet

Absolutt guttemage :)

Og definitivt en liten gutt. 100% sikkert! Gleder oss :)

Skrevet

Hadde spiss fotballmage da jeg gikk med jenta. Nå er den mer rund og bred i formen og venter gutt. Har ikke lagt på meg noe annet sted, verken i dette svangerskapet eller i forrige svangerskap

Jeg tror egentlig ikke noe på sånt. Nå er magen rundere og bredere fordi magemusklene er så slappe, etter at jeg ikke har fått trent magen siden sist jeg fødte. Det er min teori ;)

Skrevet

Hadde "jentemage" sist, og fikk en gutt. Har "guttemage" nå og en ny gutt inni der :-)

Skrevet

veldig guttemage, ser ikke på meg bakfra at jeg er gravid, veldig innsvingt i sidene, var slik med nr en også, og her kommer det gutt nr 2 :D

Skrevet

Har skikkelig guttemage - tutmage, men jeg venter jente :)

Forrige gang hadde jeg mer jentemage, men fikk gutt så er ikke helt etter boka jeg..... :D

Skrevet

jeg har en typisk jente mage. men jeg venter en gutt. sett klare bevis på det :P

men gamle tanter sier jeg skal ha ei jente pga magen. de sier bare, vi får se da vettu når hun har kommet ut :P

orker ikke å si "nei, det blir nok en gutt"flere ganger nå :P

Gjest summerbee
Skrevet

Jeg har også "jentemage", men venter helt sikkert en gutt! :-)

Skrevet

Jeg har skikkelig jente mage, har ingen form hverken forfra eller bakfra lenger, magen bebynner ved puppene og ender på låra:) Men er ikke sååå stor som mage av "guttemagene" jeg ser..

Har hatt alle tegn på jente hele veien jeg, og jente er det!

Skrevet

Jeg hadde guttemage sist, og fikk gutt. Denne gangen har jeg jentemage og venter jente. Har lagt på meg mye mer på hoftene og rundt, enn sist. Men det kan kanskje være fordi det er andre svangerskap også??

Skrevet

Forrige gang hadde jeg typisk guttemage og det var gutt.

Denne gangen har jeg en bredere mage, men den har ikke blitt stor nok til å se ut som en skikkelig jentemage. Men ser tendensene der.. Og det er ei jente denne gangen :)

Skrevet

Har definitivt jentemage, uten tvil :) og inni ligger det en jente :)

Skrevet

Har veldig guttemage, ser ut som om jeg har svelget en hel vannmelon. Ikke noe bredere på sidene enn jeg var fra før. Venter gutt også, bekreftet på to UL, pluss at jeg så det selv også.

Vet imidlertid om mange som har hatt guttemage og fått jenter pg motsatt. Så er nok bare enda et artig tidsfordriv mens man venter:)

Skrevet

Hadde guttemage forrige gang, og fikk gutt.

Guttemage denne gangen og, og får gutt igjen :)

Men mamma har to jenter, og guttemage begge gangene.

Skrevet

Jeg har guttemage. Kan ikke se bakfra at jeg er gravid.

OG vi venter en gutt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...