Gå til innhold

6 uker gammel, og bare sover, sover og zzzzooover..... =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deilig det må jeg si, og det nytes i fulle åndedrag, men jeg begynner jo å lure litt også da, og husker ikke helt fra sist- det ER normalt at de sover nesten konstant sånn i starten, er det ikke?

Hun spiser jo masse, og legger godt på seg, så hun kan vel ikke lide noen nød tenker jeg, dessuten har hun som regel en ganske lang våkenperiode på kvelden, hvor hun dier mye og jobber litt med luft i magen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt. Bare å nyte det. er du like heldig som oss så fortsetter det leeenge

Skrevet

Så bra, da fortsetter vi å nyte murmeldyret vårt, og krysser fingre for at det forblir sånn en goood stund fremover :D

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Det er visst helt normalt, spurte om det samme da min var ca like gammel, han er 2 mnd nå, og dagene ser ca sånn her ut :

10.30 : jeg vekker han for å få i han mat

12.00: Sover til ca 13.30

13.30 : mat

15.30 : sovner

16.30 : mat

18.00 sovner, til ca 18.45

19.45 : bader, spiser, pysjen

20.30-21.00 : Natta- og da sover han til 10.30 igjen, og må altså vekkes!?

Skrevet

Sånn var lille gutten vår også, han sov og sov og sov. Jeg husker en av de første gangene vi badet han, han sov gjennom hele badinga. Hehe..

Han sov mye til han ble 5 måneder.

Skrevet

haha, så bra! SÅ ekstremt er det ikke her da, det skal sies;)

Skrevet

Nyt det!

Da jenta mi var så liten sov hun omtrent ikke på dagtid. Og skulle helst bare ligge i fanget hele dagen. Koselig, men slitsomt!

Om to uker er hun 1 år og vi begynner endelig å få rutine på dagsovingen!

Skrevet

Førstejenta mi var alltid en kløpper på dagsøvn, men nattesøvnen var det derimot verre med :P

Lillesnupp er foreløpig god på søvn døgnet rundt, men det er de jo gjerne ved denne alderen- så jeg går i grunnen bare og venter på at det skal snu hehe. Men det skal sies at hun sover mye i bæresjalet sitt på dagen, tett inntil meg (ikke så fan av å ligge alene alltid), men null stress det, bare koselig- jeg har jo hendene fri og kan få gjort mitt, samtidig som jeg kan koose og kjenne nærheten =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...