sølvkant Skrevet 4. november 2010 #1 Del Skrevet 4. november 2010 Hadde en tidlig SA for litt over 3 uker siden, og vi bestemte oss for å prøve igjen med en gang blødningen ga seg. Nesten umiddelbart begynte jeg å få samme symptomer som jeg hadde forrige gang jeg var gravid... Jeg vet at det er ytterst få som merker noe så tidlig, men jeg begynner nesten å tro jeg er av de få promillene som merker en graviditet rett etter det har skjedd. Masse murringer og ting som skjer i magen og i underlivet, og har de siste dagene hatt kvalme som kommer og går. Jeg tør ikke å ta test ennå dog, litt fordi jeg er redd for å bli skuffa, og litt fordi jeg er redd at testen skal slå ut positivt pga. jeg var gravid for ikke så lenge siden... - for så å bli dobbelt så skuffa over å oppdage det. Og så er jeg redd for at det skal gå galt igjen, og dermed vil jeg ikke få bekreftet graviditeten før ungen så og si er på vei ut! Tror jeg blir litt gal av dette! Og så aner jeg ikke når mensen evt. skal komme. Menmen, får vel prøve å fokusere på andre ting. Tida går så treeeeegt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142520419-kanskje-kanskje/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå