Monajenten Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Måtte dra bort noen tapebiter fra veggen, og limen går bare ikke bort. Jo mer jeg prøvde å vaske, jo tydeligere ble det:-/ Noen tips?
Monajenten Skrevet 4. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2010 Clumsy da:-o Mener du at jeg burde vite det? (Jeg er jo trossalt 26 år nå så gjerne på tide:-/) Takk for tips om våtserviett, det må jeg prøve:-)
Medi Skrevet 4. november 2010 #5 Skrevet 4. november 2010 Hadde ikke hatt anelse om hva jeg skulle gjort sjæl, men var bare en vittig problemstilling, that¨s all:D
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 4. november 2010 #6 Skrevet 4. november 2010 Vet ikke om det funker på vegger, for det har litt med underlaget å gjöre, men olje fjerner lim fra tape effektivt;-) Som etter prislapper på ting eller plaster på huden.
Monajenten Skrevet 4. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 4. november 2010 Har ikke prøvd enda:-o Men lover å gi tilbakemelding;-) Takk for tips om olje også:-)
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 4. november 2010 #10 Skrevet 4. november 2010 neglelakkfjerner med aceton!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå