Gå til innhold

sopp eller infeksjon? (mulig ekle detaljer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen kansje kan hjelpe meg med det jeg lurer på?

Jeg har gul/grønn klumpete utflod men lukter ikke vondt.. dette er jo symptomer på både sopp og bakteriell infeksjon. har prøvd både stikkpiller og krem mot sopp, men jeg var bare bra i en uke og så kom alt tilbake igjen.. kan det være begge deler?

ved sopp burde vel ikke utfloden være gul/grønn? :o har hørt at den bare skal være hvit da. kan i tillegg ikke ha sex, i og med at dette svir endel og skaper kløe.. mannen fikk også dette etter samleie sist.

hilsen meg og takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville tatt meg en tur til legen. Sikkert ikke lurt å gå lenge med det om det er en infeksjon. Trodde vanlig soppinfeksjon gav hvit klumpete utflod jeg.

Skrevet

Har akkurat samme problemene som deg, og jeg har tatt en kur med canesten 500 mg + krem i en uke. Har oxo kjøpt Vivag om det skulle vise seg å være en ubalanse i underlivet, noe som oxo kan gi kløe og utflod. Typen fik oxo soppinfeksjon pga meg, så han går oxo på Canesten kremkur. Fikk beskjed av jordmor at partner alltid bør gå på kur samtidig, sannsynligvis for at vi ikke skal få det igjen ;o). Så lenge utfloden er klumpete, har jeg mest tro på at det er en soppinfeksjon du har. Men prøv med Canesten kuren. Er det en bakteriell infeksjon, lukter utfloden fiskeaktig (har hatt bakteriell vaginose flere ganger før selv, så det kjenner jeg igjen).

Håper du ble noe klokere av svaret mitt! :D

Klem,

Skrevet

Du må dra til lege. Ikke begyn med selvmedisinering i et svangerskap men få det undersøkt. Infeksjoner der nede må tas alvorlig når man er gravid. Det er sikkert ikke noe å bekymre seg om men lege må til.

Skrevet

kan også være bakteriell vaginose..da må man ta antibiotika tror jeg...

god bedring!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...