Tobarnsmor i desember Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Fra uke 31 ca, begynte jeg å bli kvalm igjen. Var ganske mye kvalm i 1. trimester, men det gikk over i 2. Blodtrykket mitt er ganske ok, fine blodprøver og urinprøver etc. SF mål er også normale, så jeg satser på at alt er i orden. Lurer bare på om det er andre som har det slik. Er forøvrig 34+0 idag.
mariabee Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Hei! Kjenner meg veldig igjen der, for par tre uker siden kom kvalmen min tilbake. Er nå 36 uker på vei, snart 37. Så det har kommet seg litt. Det kommer og går, men det er jo begynt å bli trangt i magen og min mage har sunket mye i det siste. Går for øvrig på jern og folinsyre, så det kan ha innvirkning. I tillegg har jo UVI vært innom og har måttet til med flere behandlinger. Disse tablettene kan gjøre en kvalm og. Tar du noe?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 Ja, har hatt noen dager med kvalme i 3. trimester .Kastet til og med opp for et par dager siden. Er 32+3.
jeje nr2 har kommet:) Skrevet 4. november 2010 #4 Skrevet 4. november 2010 Skriver under her!! vært kvalm i 2 - 3 uker nå, ikke konstant men ofte, har også kastet opp.. blæææh.. Er 34 +1... Har vært på kontroll hos legen og alle prøver er fine, så da er det vel bare at det begynner og bli trangt og ting begynner å skje... Hadde det ikke slikt sist... værtfall ikke som jeg husker..
Tobarnsmor i desember Skrevet 4. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2010 Går på blodfortynnende sprøyter, men det har jeg gjort hele tiden. Håper og tror kvalmen er en naturlig del av dette svangerskapet. Var ikke slik med min første, men det var jente. Nå venter jeg gutt.
Med_håp_i_magen Skrevet 5. november 2010 #6 Skrevet 5. november 2010 Jeg har forsåvidt vært kvalm hele tida, men med merkabar bedring i andre trimester. De siste ukene har det bare blitt værre og værre - natt til i går våkna jeg av at jeg lå og svelga unna oppkast! Men det må jo snart ta slutt - har termin til onsdag
Lessismore Skrevet 7. november 2010 #7 Skrevet 7. november 2010 Ja, jeg har det sånn. Er i uke 32, og har den siste uka følt meg "uggen." Nå i kveld har jeg kastet opp flere ganger. Håper ikke det skal være sånn i 9 uker til, da blir det slitsomt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå